تازه‌های اکران در روز نیمه تعطیل

چشم‌وگوش بسته: فرزاد موتمن در این فیلم سراغ قصه‌ای جالب رفته است. مردی توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند... در این فیلم امین حیایی، بهرام افشاری،  لیندا کیانی،  پوریا پورسرخ، مانی حقیقی و... بازی کرده‌اند.

منطقه پرواز ممنوع: این فیلم ماجراجویانه به کارگردانی و نویسندگی امیر داسارگر که برای کودکان و نوجوانان تولید شده، روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند. هادی حجازی‌فر و محمد فیلی در این فیلم بازی کرده‌اند.

سمفونی نهم: فیلم آخر محمدرضا هنرمند، درباره یک جراح است. جراح تصمیم دارد که جنازه همسرش را بدزدد و او را طبق وصیتش در یک روستای دور افتاده، در کنار پدر و مادرش به خاک بسپارد؛ کاری که خانواده همسر با آن موافق نیست. راحیل در میانه راه با ملک الموت روبه‌رو می‌شود و می‌فهمد که دیگر فرصتی برای انجام خواسته همسرش ندارد. اما ملک الموت به جای قبض روح راحیل، عاشق او می‌شود و... در این فیلم حمید فرخ‌نژاد،‌ ساره بیات، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان و .... بازی کرده‌اند.

تورنادو: سیدجواد هاشمی در این فیلم نیز سراغ ژانر محبوب کودکان رفته است. «تورنادو» با مضمون کودک و نوجوان داستان پروفسوری را روایت می‌کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است.  رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می‌شود. اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی و... بازیگران تورنادو هستند.

بنیامین: این فیلم به کارگردانی محسن عنایتی پسر بچه‌ای به نام «بنیامین» است که برای نجات جان مادرش از دست سربازان فرعون مجبور می‌شود به سفر خطرناکی برود. در این سفر اتفاقاتی برای او می‌افتد که دیدگاه او را نسبت به جامعه و زندگی‌اش تغییر می‌دهد. چنگیز جلیلوند و ناصر طهماسب ازجمله صداپیشگان این فیلم هستند.