زمان انتشار آلبوم جدید محسن چاووشی با عنوان «بی‌نام» به تاریخ دیگری موکول شد. یک آهنگ جدید نیز با عنوان «بحر تفکر» به این مجموعه اضافه می‌شود. عنوان قبلی این اثر «قمارباز» بود که حالا قرار است با نام «بی‌نام» منتشر شود. اخبار و اطلاعات مربوط به آلبوم «بی‌نام» و زمان دقیق انتشار به‌زودی، ‌صرفا از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرهاد اصلانی در چهارمین همکاری خود با داود میرباقری مقابل دوربین سریال «سلمان فارسی» می‌رود. اصلانی که پیش از این با ایفای نقش ابن زیاد در «مختارنامه» و سرگرد اسد در «شاهگوش» و همچنین بازی در «امام علی(ع)» با میرباقری همکاری کرده بود، در سریال «سلمان فارسی» نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد. پیش از این خبر حضور علیرضا شجاع‌نوری در نقش سلمان فارسی در این پروژه اعلام شده بود. میرباقری خود سرپرست نویسندگان فیلمنامه این سریال است و حسین طاهری تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. طراحی هنری «سلمان فارسی» نیز برعهده محسن شاه‌ابراهیمی است. سریال «سلمان فارسی» که این روزها مراحل پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اواخر آذرماه کلید خواهد خورد. میرباقری در سریال «سلمان فارسی» سه دوره از زندگی این شخصیت تاریخی را روایت می‌کند: دوره ایران باستان، بیزانس و صدر اسلام.

سهراب سلیمی بازیگر و کارگردان تئاتر قصد دارد در جدیدترین تجربه کارگردانی خود، نمایش «آقای اشمیت کیه؟» نوشته سباستین تیری را دی ماه سال جاری در سالن عباس جوانمرد خانه تئاتر روی صحنه ببرد. در این اثر نمایشی ایرج راد، شهره رعایتی، میثم رازفر و سینا خدابخشی به ایفای نقش می‌پردازند. سلیمی پیش از این نمایش‌هایی چون «خرده جنایت‌های زناشوهری، نوای اسرارآمیز، عشق لرزه و مهمانسرای دو دنیا» را به صحنه برده است. وی سال ۹۶ نمایش «بوی خواب» را در مجموعه تئاتر شهر اجرا کرد.

ششمین جشن نوشتار سینمای ایران سه‌شنبه ۱۹ آذر ساعت ۱۷:۳۰ با حضور هنرمندان و نویسندگان و پیشکسوتان عرصه نوشتار در سالن سیف‌الله داد (خانه سینما) برگزار می‌شود. در این دوره از یک عمر فعالیت شاپور عظیمی و هوشنگ حسینی تجلیل خواهد شد. این جشن ابتدا قرار بود دوشنبه ۲۷ آبان در فرهنگسرای ارسباران برگزار شود.

کنسرت «سروها ایستاده می‌میرند» به رهبری حامد صقیری فردا ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌شود. در این کنسرت قطعات «از شمشیر سرافشانش»، «قسم به عهد ناگسسته‌ام»، «خیال خواب دوشین»، «چون فغانی خموش» و «هزار بادیه سهل است با وجود تو رفتن» به آهنگسازی صقیری نواخته می‌شود. اشعار این قطعات از حافظ، سعدی، حامد صقیری و امید صائب است.