علیرضا عصار زمان برگزاری کنسرتش را که قرار بود روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه در تالار بزرگ کشور روی صحنه برود به زمان دیگری موکول کرد. او در این باره نوشت: «من شخصا تصمیم گرفتم که کنسرت را به زمان دیگری موکول کنم. تمام سعی‌ام را خواهم کرد که تاریخ جدید را به زودی خدمت شما اعلام کنم» قرار است در این کنسرت آثار خاطره‌انگیز عصار اجرا شود.

 سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال گذشته هفت هزار و ۲۰۰ نمایش به تعداد ۸۶ هزار نوبت در استان‌های مختلف اجرا شده است که هشت میلیون نفر آنها را تماشا کرده‌اند. او ادامه داد: طبق آمار سال ۱۳۹۶، از ۶۰ میلیون نفر جمعیت بالای ۱۵ سال در کشور، تنها کمی بیش از سه میلیون نفر تئاتر تماشا کرده‌اند و باقی این جمعیت در طول یک سال به تماشای تئاتر نرفته‌اند.

 نمایش «زیراکس» به کارگردانی علی اصغر دشتی به تازگی در تالار حافظ روی صحنه رفته و تا ۲۵ آذرماه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در این تالار اجرا می‌شود. این نمایش نوشته محمدرضا مرزوقی است و در خلاصه‌اش آمده است: ناگهان محمد قربانی با طرح یک پدیده نجومی جرقه تازه‌‌ای ایجاد کرد.  او در شروع عکس منتشرشده ناسا از سیاه‌چاله را پخش کرد و گفت: «سیاه‌چاله مرا یاد مادرم می‌‌اندازد. در این نمایش علی ابر، داریوش احمدی، نونا تاجداران، فرزانه توسلی و ... ایفای نقش کرده‌اند.

 نمایشگاه آثار نقاشی آرنو اوهانیان با عنوان «خلوص رنگ» در گالری کاما برپا شده است. در این نمایشگاه ۹ اثر نقاشی آبستره مدرن از این هنرمند برای نخستین بار به نمایش درمی‌آید. آرنو اوهانیان متولد ۱۳۶۱ در ابوظبی است. او از ۸ سالگی به ایران آمد و در همان سنین بود که نقاشی رنگ و روغن را آغاز کرد. این نمایشگاه تا ۱۴ آذر به نشانی خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک ۴۴ طبقه دوم برپاست.

گروه موسیقی پایکوب نخستین کنسرت خود را با عنوان «شبی برای غَم‌کُشی» در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذر ساعت ۲۱ در پردیس کورش تهران روی صحنه خواهد برد. آثار این گروه عموما فضای کُمیک دارند. همزمان با برگزاری نخستین کنسرت این گروه در سالن پردیس کورش، مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم پایکوب نیز برگزار می‌شود.