برنامه «سینما؛ گفتمان فرهنگی» با محوریت «بررسی گفتمان سینمایی ایران و افغانستان» با سخنرانی دکتر صحرا کریمی مدیر کمپانی افغان فیلم از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ امروز در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار می‌شود و حضور در این برنامه برای اهالی رسانه، منتقدان و دانشجویان آزاد است.

 کنسرت رسیتال آواز کلاسیک ویژه بانوان به خوانندگی نادیا بیسترویچ ۲۷ آذر و چهارم دی ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد. نادیا بیسترویچ خواننده اپرا و فارغ‎التحصیل رشته آواز کلاسیک از کنسرواتور وین است و تا کنون اجراهای متعددی در کشورهایی همچون اتریش، ایتالیا و اسلوونی داشته است. وی خردادماه سال جاری نیز در فرهنگسرای نیاوران به اجرای کنسرت پرداخت که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

 دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی که قرار بود از روز چهارشنبه ۲۷آذر سال‌جاری در تهران برگزار شود، به دلیل عدم تامین بودجه لازم برای برگزاری این رخداد هنری و فرهنگی ناشی از عدم انجام به موقع تعهدات از سوی حامیان مالی، به تعویق افتاد. بنا به اعلام دبیرخانه دومین دوره این جشنواره تاریخ جدید برگزاری این جشنواره متعاقبا از طریق روابط عمومی آن به شرکت‌کنندگان و رسانه‌های گروهی اعلام می‌شود.