در این کنسرت قطعات «آواز زمستان»، «طارم فیروزه»، «آواز آرام عمر»، «آواز جام عشق»، «چهار مضراب نهفت»، «آواز زلف تو» و «ای خوشا» به آهنگسازی و تنظیم علی کاظمی اجرا می‌شود.

علی کاظمی نوازنده تار، مهدی امامی نوازنده دایره، پوریا فرجی نوازنده سنتور، بهنوش بهنام‌نیا نوازنده کمانچه، یاسمین شاه‌حسینی نوازنده عود و پویان گرامی نوازنده تنبک در این اجرا هنرنمایی می‌کنند.

 در آستانه شب یلدا و به همین مناسبت، محفل ادبی-هنری با عنوان «شب عاشقانه‌ها» جمعه ۲۹‌ آذرماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در باغ کتاب تهران برپا می‌شود.

 در این محفل، شاعرانی چون محمدرضا عبدالملکیان، مرتضی امیری‌اسفندقه، ناصر فیض، رضا نیکوکار و محمدسعید میرزایی حضور دارند و جمعی از آنها شعرهای عاشقانه خود را برای حاضران می‌خوانند.  اجرای این برنامه را سعید بیابانکی برعهده خواهد داشت. همچنین آواز سروش بخشش، خواننده و سنتور احمد جعفری در این برنامه موسیقی عاشقانه را با شعر عاشقانه همراه خواهد کرد.  علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در زمان مشخص به باغ کتاب تهران واقع در میدان ونک، بزرگراه حقانی مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی مراجعه کنند.

 گروه موسیقی «ژوران» به سرپرستی آسیه احمدی و خوانندگی مهدی اصغرپور ساعت ۲۰ روز یکشنبه اول دی‌ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار رودکی تهران برگزار می‌کند.

این کنسرت در دوبخش مقامی و محلی فولکلور با تنظیم پیام باهنر اجرا می‌شود. همچنین در بخش قطعات مقامی ناله تنبور(میرفرساد ملک‌نیا)، حسرت (آسیه احمدی)، باز هوای وطنم (کیخسرو پورناظری)، مقام بایه بایه، راز پنهان، حیلت رها کن (دولتمند خالف) و باز رسیدیم (سیدمحمد جاسمی) و در بخش محلی لیلا، رشیدخان، تفنگ(قطعه لری)، لرزانه، ترکی، کژال و لرزان(کردی) اجرا می‌شود.