انتشار فهرست نگاه نو

پدران: این فیلم به کارگردانی سالم صلواتی  درباره رویارویی دو نسل است که می‌تواند حادثه بیافریند. در این فیلم علیرضا ثانی‌فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری و... بازی کرده‌اند.

آن شب: این فیلم ساخته کورش آهاری درباره یک زوج ایرانی در آمریکاست که در یک هتل محبوس شده‌اند؛ در حالی که نیرو‌های بیگانه‌ای آنها را وادار می‌کند که با راز‌هایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه‌رو شوند. در فیلم او شهاب حسینی بازی کرده است.

بی‌صدا حلزون: این فیلم با اسم عجیبش، به کارگردانی بهرنگ دزفولیزاده،  درباره زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است. در فیلم او هانیه توسلی، مهران احمدی و... بازی کرده‌اند.

پوست: ساخته مشترک بهمن و بهرام ارک و درباره عشق، جادو و خرافه پرستی است. در سال ۱۳۹۶ نیز فیلم کوتاه حیوان با کارگردانی این دو برادر، جوایز متعدد جهانی و ملی ایران از جمله جایزه سینه فونداسیون فستیوال کن و سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود کرده‌است.

دشمنان: به کارگردانی علی درخشنده و با بازی رویا افشار، ندا جبرئیلی و... فیلمی است که در خلاصه داستان آن آمده است: « آدم فکر می‌کنه هر چی سن و سالش بالاتر میره قوی‌تر میشه، اما نه، ما هر روز حساس‌تر می‌شیم»

روز صفر: سعید ملکان پس از تجربه گریم و تهیه‌کنندگی در سینما، دست به ساخت فیلم زده است. روز صفر با بازی امیر جدیدی و ساعد سهیلی روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است. اطلاعات بیشتری از این فیلم در دست نیست.

ریست: ساخته محمدرضا لطفی و با بازی سودابه بیضایی، رضا بهبودی و... درباره شخصیتی است که به جهان با دیده تردید می‌نگرد و احساس می‌کند کسی او را می‌پاید.

شنای پروانه: فیلمی از محمد کارت که بیشتر به عنوان یک مستندساز شناخته می‌شود. او با حضور جواد عزتی،‌ طناز طباطبایی،‌پانته آ بهرام و ... فیلمی درباره زندگی در جنوب شهر تهران ساخته است.

کشتارگاه: ساخته عباس امینی است که البته اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده است. در این فیلم مانی حقیقی، ‌باران کوثری،‌ حسن پور شیرازی و... بازی کرده‌اند.

لباس شخصی: ساخته امیر عباس ربیعی است. در خلاصه فیلم آمده است: «بهترین حربه برای ضربه، دوستی است، چون پیچیدگی در سادگی اوست. به لباس شخصی‌ها بیشتر شک کن!»