کانون کارگردانان سینمای ایران شب محمدعلی نجفی را به احترام خانواده قربانیان سانحه هوایی و برای همدردی با آنها لغو کرد. این مراسم قرار بود امروز برگزار شود. زمان دقیق برگزاری این نشست هنوز اعلام نشده است.

 چهارمین آرت اکسپو تبریز ۳ تا ۷ بهمن در هتل لاله پارک تبریز برگزار می‌شود. در چهارمین دوره فروش آثار هنری تبریز هنرمندان، گالری‌داران و مجموعه‌داران رشته‌های نقاشی، مجسمه، عکاسی، خط‌نقاشی و خوشنویسی شرکت دارند.

 کتاب موسیقایی «هفت شهر نی» تالیف حامد امجدیان منتشر شد. این کتاب شامل هفت سفر عرفانی برای انسان، نُت‌های ردیف موسیقی ایران با ذکر مثال برای هر گوشه، ۵۱ قطعه ضربی، ۵۰ درس مقدماتی، داستان‌ها و خاطرات شیرین استادانی چون محمد موسوی و محمدرضا شجریان است و در ۴۳۴ صفحه با جلد گالینگور چاپ و منتشر شده است.

 دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی از ۲۵ تا ۲۸ دی‌ماه سال‌جاری به مدت چهار روز با دبیری بهزاد صدیقی در تهران برگزار می‌شود.

 پس از بررسی متقاضیان کارت جشنواره بر اساس ۱۴ بند آیین‌نامه‌ای که ۲۱ آذر منتشر شد، در نهایت از میان آرای «خبرنگاران و منتقدان حائز شرایط»، «پردیس سینمایی ملت» به‌عنوان سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. از بین ۲۱۲۹ نفر متقاضی کارت سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، ۷۸۹ خبرنگار و منتقد حائز دریافت کارت شدند که از این بین، ۴۲۲ نفر پردیس ملت و ۳۶۷ نفر برج میلاد را به‌عنوان محل سینمای رسانه انتخاب کردند.