نمایش «زخم معده» به نویسندگی و کارگردانی سجاد دستیار از فردا یکشنبه هر شب ساعت ۱۸ در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود.

این نمایش روایت انسان معاصر و سرگشتگی او در حجم عظیم و سریع وقایع عصر پسامدرن است؛ عصری که عاملیت انسان به حداقل رسیده و بشر به موجودی از خودبیگانه بدل شده که مرزهای بدن خود را هم نمی‌شناسد. انسانی که نمی‌داند این سوت ممتد در مغزش و دردی که می‌کشد از زخم معده است یا جنینی که برساخته‌ شرایط موجود در مغز اوست! محمد نیک‌منش، زهره بختیاری و مهری کاظمی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

 پنجمین نمایشگاه کلکسیونر با ارائه آثاری از هنرمندانی همچون اردشیر محصص، آیدین آغداشلو، ژازه تباتبایی، حسین محجوبی، رضا بانگیز، توکل اسماعیلی و علی‌اکبر صادقی در گالری آرتیبیشن برپاست. پنجمین نمایشگاه کلکسیونر شامل ۵۶ اثر از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان مدرن دهه‌های آغازین ورود هنر مدرن به ایران تا یکشنبه۱۳ بهمن پذیرای علاقه‌مندان است.

 همه عواید حاصل از فروش کتاب صوتی «فدایت شوم» نوشته شرمین نادری برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده‌ سیستان و بلوچستان در اختیار پویش «ایران من» قرار می‌گیرد. کتاب صوتی «فدایت شوم» قصه‌ای عاشقانه در دوره مشروطه و درباره یک زن به نام طلعت است که برای همسرش نامه می‌نویسد. شوهر طلعت، گرچه افکار آزادی‌خواهانه داشته، اما به‌ ناچار به جنگ با مشروطه‌چی‌ها می‌رود.