به گفته مدیران شبکه اول صدا وسیما باکس ساعت ۲۲ این شبکه ازامروز تا سوم اسفند به انتخابات مجلس اختصاص یافته است؛ بنابراین سریال «پرگار» در فرصت مناسب دیگری پخش می‌شود. این در حالی است که پس از انتخابات تا نوروز عملاً ۲۰ روز بیشتر باقی نمی‌ماند در حالی که سریال پرگار ۳۰ قسمت است. به همین علت فصل دوم سریال «سرگذشت» در ۲۰ قسمت در این ایام پخش و سریال ۳۰ قسمتی «پرگار» به تابستان منتقل می‌شود.

 «تااون» عنوان تازه‌ترین نمایش از گروه آدمک به کارگردانی هادی حوری است که از اول اسفندماه سال جاری هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود. هادی حوری پیش از این نمایش‌های «ماشینری»، «نقد حال»، «فانوس‌های تاریک»، «سیه‌نامه باستان»و «کنسرت قورباغه‌ها» را به صحنه برده است.

 نمایشگاه «کوارتت نگاه» با نمایش آثار مریم مقدم، علیرضا بیداری، روزبه دبیری و گلناز حبیبی روز گذشته در گالری ایده گشایش یافت. این نمایشگاه همنوایی چهار ساز مختلف است که گرد هم آمده‌اند تا با نواهای مخصوص خود هماهنگی‌ای از رقص فرم، نور و رنگ، تاش‌های تخت و آزاد و زاویه‌های دید بسته و گاه باز با ما سخن بگویند.

 هفتمین رویداد «شب‌تاب» با هدف جمع‌آوری دیه در گالری طراحان آزاد افتتاح شد. این رویداد در هر دوره با هدف کمک به بخشی از افراد جامعه برگزار می‌شود و با فروش آثاری که هنرمندان به این رویداد اهدا کرده‌اند، هزینه موردنیاز برای کمک‌رسانی به افراد موردنظر تأمین می‌شود.

علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش می‌توانند تا ٣٠ بهمن ساعت ۴ تا ۸ شب به گالری طراحان آزاد به نشانی میدان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس، جنب بانک پاسارگاد، پلاک ۵ مراجعه کنند.