لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده با تعداد تیم‌های بیشتری برگزار خواهد شد تا جایی‌که به‌جای ۳۲ تیم این بار با حضور ۴۰ تیم برگزار خواهد شد. با این شرایط سهمیه فوتبال ایران تغییر نخواهد کرد و همچنان ۲+۲ خواهد بود.

 ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تاکید کرده باشگاه‌های بدهکار یک هفته نسبت به پرداخت بدهی‌های خود فرصت دارند و در صورت عدم تسویه با طلبکارها با جریمه نقدی یا کسر امتیاز مواجه خواهند شد.

 دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان به‌رغم توافقنامه‌ای که با باشگاه صنعت نفت آبادان امضا کرده بود، غرامت این باشگاه را پرداخت نکرد تا آنها مجبور به شکایت از این مربی به فیفا شوند.

 رقابت‌های یک‌هشتم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا درحالی امشب با انجام دو دیدار بسیار حساس بین تیم‌های ناپولی ایتالیا با بارسلونا اسپانیا و همچنین چلسی انگلیس با بایرن‌مونیخ آلمان ادامه خواهد داشت. ناپولی با هدایت گتوزو، به شرایط بهتری نسبت به قبل رسیده و در رده ششم لیگ ایتالیا قراردارد. در سوی مقابل اما بارسلونا به لطف درخشش مسی در صدر جدول اسپانیا قراردارد.

 تیم کشتی آزاد ایران یکشنبه شب با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۴ مدال برنز به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا در هند دست یافت. غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مورد این موفقیت گفت: «ما با آوردن جوانان آینده‌دار و باانگیزه به میدان خواستیم تیم مطمئن و قدرتمندی را بسازیم و به آینده امیدوارتر باشیم. با این موفقیت به مسابقات المپیک امیدوار هستیم.»