حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه که به همراه تیمش عازم رقابت‌های لیگ جهانی اتریش شده بود، به‌رغم اینکه ۳ ماه است به ایران نیامده، برای مبارزه با کرونا اجازه ورود به مسکو را دریافت نکرد و در فرودگاه این شهر قرنطینه شده است.

 داوود رفعتی ناظر فیفا هشدار داده بعضی اظهارنظرهای غیرمسوولانه از داخل کشور برای انتخابات فدراسیون فوتبال می‌تواند موجب تعلیق این فدراسیون شود.

 بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس درباره شیوع ویروس کرونا گفت: «با نگرانی شدیدی زندگی می‌کنم. از خانه اصلا بیرون نمی‌آیم و تنها در تمرینات حاضر می‌شوم. به‌خاطر شیوع ویروس آشپزی هم یاد گرفتم چون نمی‌توانم از خانه خارج شوم.»

 مهرزاد خلیلیان سخنگوی ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ورزش کشور تاکید کرد تاکنون هیچ گزارشی مبنی‌بر ابتلای ورزشکاران از سطح ملی تا استانی به ویروس کرونا نداشته‌ایم.

 پیشنهاد همکاری کریم باقری با تیم ملی به‌دست باشگاه پرسپولیس رسیده است و به‌زودی انصاری‌فرد و گل‌محمدی و همچنین باقری، تصمیم نهایی در این خصوص را اعلام خواهند کرد.

 اولین جلسه رسیدگی به اتهامات آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرسپولیس در پی شکایت نامزد سابق او برگزار شد. وی متهم به نقض حریم خصوصی نامزد سابقش شده و فعلا به قید وثیقه آزاد است.

 باشگاه استقلال تا اینجای فصل ۴۰ درصد از دستمزد بازیکنانش را پرداخت کرده ولی بازیکنان مدعی هستند باید ۶۰ درصد پرداخت می‌شده است. آنها وقتی متوجه شدند باشگاه به‌دنبال تسویه با بازیکنان خارجی است، نارضایتی خود را اعلام کردند.