به گزارش خبرگزاری مهر، تام هنکس که در آشپزخانه خانه‌شان ایستاده بود، گفت که چون یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های مبتلا به کرونا است، به عنوان مجری انتخاب شده است. در حالی که در یک ماه اخیر این برنامه روی آنتن نرفته بود، شنبه شب با قسمت‌هایی از حضور چهره‌های مختلف که همه از خانه ضبط شده بود، روی آنتن رفت. در این اپیزود کریس مارتین به عنوان مهمان بخش موسیقی حضور داشت و ترانه‌ای از باب دیلن با عنوان «سایه‌بان در توفان» را با گیتار خواند. بخش شوخی و طنز آن نیز بار دیگر با حضور لری دیوید در نقش برنی سندرز و الک بالدوین در نقش ترامپ اجرا شد.

در این برنامه از هال ویلنر آهنگسازی که هفته پیش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دنیا رفت نیز یاد شد. وی از آهنگسازان این مجموعه نیز بود. در عین حال هنکس به آدام شلزینگر آهنگسازی که با وی در سال ۱۹۹۶ در ساخت فیلم «کاری که می‌کنی!» همکاری کرده بود و بر اثر کرونا درگذشت، ادای احترام کرد. در این برنامه بارها بر فاصله‌گیری اجتماعی و شستن دست‌ها تاکید شد و هنکس یادآوری کرد که در این بحران در کنار هم هستیم. هنکس در صحبت‌هایش از مستند پرمخاطب این روزهای نتفلیکس یعنی «تایگر کینگ» هم یاد کرد و گفت: سلام به همه شما گربه‌ها و بچه‌گربه‌های جذاب، این منم، یار قدیمی شما.

وی تاکید کرد که وظیفه این برنامه خنداندن مخاطبانش است و او هم در این روزها هر چند شوخی کار عجیبی به نظر می‌رسد، سعی دارد تا همین کار را انجام دهد.

همه قسمت‌های این برنامه از پیش ضبط شده و در نهایت تدوین شده بود به همین دلیل برای نخستین بار عوامل برنامه در کنار مخاطبان داشتند و آن را از خانه تماشا می‌کردند. «شوی زنده شنبه شب» که از آن به عنوان SNL یاد می‌شود هر بار یک مجری دارد و هنکس برای دهمین بار اجرای این شوی شبانه را برعهده داشت.