پس از انتشار اسنادی مبنی‌بر اینکه حدود ٢۵ درصد پاداش ٨ میلیون دلاری جام‌جهانی که باید توسط فیفا به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت می‌شد، به‌عنوان پاداش به حساب کارلوس‌ کی‌روش و دستیارانش واریز شده است، کی‌روش در صفحه اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و این اخبار را تکذیب کرد.

 احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بدهی 2 میلیون دلاری ارزی این باشگاه گفت: «این مبلغ درست نیست و بهتر است رقمی نگویم. اگر مطالبات خود را وصول کنیم و به درآمد پایداربرسیم، از پس بدهی‌ها برمی‌آییم.»

 باشگاه پرسپولیس درنامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد در صورتی موافق برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در شهر دبی است که هزینه‌های آن پرداخت شود و امتیازات بازی‌های قبلی نیز محاسبه نشود!

 نایب رئیس فیفا اعلام کرد احتمال دارد برگزاری بازی‌های بین‌المللی فوتبال تا سال 2021 به تعویق بیفتد.

 دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که گفته می‌شود در آستانه واگذاری به بخش خصوصی قرار دارند، با بدهی‌های چند صد میلیون دلاری مواجه هستند و به همین دلیل گفته می‌شود وزارت ورزش قصد دارد مانع خرید بازیکنان خارجی از سوی آنها شود.

 بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال معتقد است که تعویق المپیک به سود تیم ملی ایران بود و مربیان ایرانی هم می‌توانند جایگزین خوبی برای ایگورکولاکوویچ باشند.

 محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: «هیچ کس فکر نکند که المپیک یک سال عقب افتاده و ما وقت لازم را برای آمادگی داریم؛ چراکه دیگران هم همین شرایط را دارند. مشخص نیست که شرایط چه زمانی به حالت عادی برمی‌گردد.»