علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش به رادیو گفت: «برای برخی از مدیران سابق پرسپولیس و استقلال به‌دلیل عملکردشان، پرونده‌های قضایی تشکیل شده که در جریان است و زمانی که احکام قطعی شود، توسط محاکم قضایی اعلام خواهد شد.»

   سایت ترانسفر مارکت بعد از شیوع کرونا، لیگ برتر فوتبال ایران را ارزش‌گذاری کرده که ارزش کلی لیگ برتر ۹۳/ ۱۱۰ میلیون یورو است که با توجه به نرخ کنونی یورو در ایران، معادل ۱۹۴۱ میلیارد تومان خواهد بود. باشگاه پرسپولیس نیز از نظر ارزش بازیکنان خود بالاتر از سایر باشگاه‌ها قرار دارد.

   فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به فیفا تاریخ پیشنهادی‌اش برای برگزاری انتخابات ریاست را اعلام کرد. فدراسیون فوتبال حالا منتظر پاسخ فیفا است.

   درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره احتمال تعطیلی لیگ برتر گفت: «اگر بازی‌های این فصل برگزار نشود، قراردادهای بازیکنان برحسب تعداد بازی‌ها محاسبه خواهد شد.»

   سعادتمند، مدیرعامل استقلال در مورد اعضای هیات‌مدیره باشگاه گفت: «پایان کارآقایان اسماعیل خلیل‌زاده و کامران منزوی درست نیست و آنها همچنان در هیات‌مدیره حضور دارند.»

  با انتخاب سایت فوتبال‌نیوز بلژیک، کاوه رضایی به‌عنوان یازدهمین بازیکن برتر فصل جاری لیگ این کشور انتخاب شد.

   تاماش آیان، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری جهان سرانجام پس از حضوری ۴۴ ساله در این سمت و بعد از اتهامات فساد مالی و تعلیق از تمامی مسوولیت‌های خود مجبور به استعفا شد.

   جان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان ۴۳ ساله یوونتوس قرار است یک سال دیگرهم به حضورش در میادین فوتبال ادامه دهد.

   یک رسانه عربستانی مدعی شد بشار رسن با جدایی از پرسپولیس راهی لیگ عربستان خواهد شد.