مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد ازسرگیری لیگ برتر فقط با دستورالعمل فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان‌پذیر است.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از هواداران پرسپولیس به «قدرت هواداری» پرداخت و با تمجید از این هواداران نوشت: «آنها رکورد ۵ بار حضور ۱۰۰ هزار نفری در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.»

 مسوولان باشگاه استقلال پیش ازسال جدید طی نامه‌ای به فیفا خواستار پرداخت طلب جپاروف، گادوین منشا و مارتین فورکل از محل درآمدهای خود در فیفا بودند. آنها حالا منتظر پاسخ فیفا هستند.

 سایت استاد الدوحه اسامی تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های فوتبال غرب آسیا در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد که در بین آنها نامی از ایران نیست. به این ترتیب به‌نظر می‌رسد فدراسیون برنامه‌ای برای حضور در این رقابت‌ها ندارد.

 بعد از سال‌ها حضورمحمدرضا ساکت به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران، به‌نظر می‌رسد دوره وی در فدراسیون به پایان رسیده باشد؛ چراکه شخص دیگری برای این سمت انتخاب شده است.

 یک ویروس شناس بلژیکی پیشنهاد کرده است که در صورت بازگشایی دوباره فوتبال، کل ۲۲ بازیکن حاضر و داوران ماسک بزنند تا ویروس را به همدیگر منتقل نکنند! این پیشنهاد در حالی مطرح شده که بازی با ماسک بسیارسخت و طاقت فرسا است.

 ستاد مبارزه با دوپینگ ایران اعلام کرد ۳ کشتی‌گیر از مواد ممنوعه استفاده کرده‌اند. براین اساس مرتضی قیاسی به مدت شش ماه، رسول گرمسیری به مدت یک‌سال و کیوان رضایی به مدت ۴ سال با محرومیت روبه‌رو شده‌اند.

 حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال اخیرا گفته: «مهدی رحمتی یکی از الگوهای من بود.» این در حالی است که این دو در سال‌های اخیر بارها با یکدیگر مشاجره داشته‌اند.