جمشید جعفرپور، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: «احتمالا بررسی کامل پرونده قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرداخت پول شستا به این مربی به مجلس بعد موکول می‌شود!»

 دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: پس از تایید اساسنامه توسط فیفا، می‌توان انتخابات را در پاییز برگزار کرد.

 باشگاه استقلال ظرف 7 روز آینده باید بدهی سرور جپاروف و گادوین منشا را پرداخت کند در غیر این صورت آنها می‌توانند آبی‌ها را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم 

کنند.

 AFC می‌خواهد به وعده‌های خود به اسپانسرها عمل کند و به همین دلیل قصد دارد ادامه لیگ قهرمانان آسیا را حتی بدون تماشاگر برگزار کند. پیش‌تر اوایل مرداد برای ادامه این مسابقات اعلام شده بود.

 دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ ملی که قرار بود اواسط اردیبهشت‌ماه به ایران بازگردد، پس از مذاکره با فدراسیون، مرخصی خود را چند روز دیگر تمدید کرد تا اوایل خرداد وارد ایران شود.

 محمدبن‌سلمان، ولیعهد عربستان قصد دارد با ۳۰۰ میلیون پوند باشگاه نیوکاسل انگلیس را خریداری کند. او چند بار قصد خرید باشگاه منچستریونایتد را داشت، اما در این خصوص موفق نشد.

 دو باشگاه اسپانیایی اتلتیکومادرید و سویا نیز به جمع دیگر خریداران سردار آزمون پیوستند.

 تعویق بازی‌های المپیک چالش‌های زیادی را برای ورزش ایران به وجود آورده که یکی از آنها ادامه پرداخت یا لغو حقوق ماهانه در نظر گرفته شده برای المپین‌ها در طول یکسال عقب افتاده است.

 مسوول کمیته مسابقات بسکتبال زنان ایران می‌گوید فدراسیون جهانی بسکتبال از میزان بالای فعالیت‌های زنان در ایران تعجب کرد.