مهدی خواجوند، مدیر امور حقوقی پرسپولیس می‌گوید که کمیته استیناف روز پنج‌شنبه، پرونده بازی این باشگاه با سپاهان را بررسی می‌کند. او همچنین اعلام کرده استوکس مهاجم جنجالی این باشگاه که مدت‌ها غیبت داشته از باشگاه پرسپولیس درخواست پرداخت مالی داشته است!

 جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد باید انضباط مالی سختی بر فوتبال ایران حاکم شود تا وضعیت بدهی‌های باشگاه‌ها سر و سامان پیدا کند.

 مدیرعامل جدید باشگاه استقلال درپایان ماه اول مدیریت خود نتوانست به اولین وعده خود عمل کند و پولی که قراربود تا پایان فروردین به حساب بازیکنان واریز شود،‌واریز نشد تا آنها نارضایتی خود را نشان دهند.

 مهدی ترابی که عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته، از دو باشگاه اروپایی پیشنهاد دریافت کرده است. او البته موظف به پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ پیشنهاد اروپایی‌ها برای دریافت رضایت نامه است.

 اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «به ۸۰ میلیون هوادار ایرانی متعهد هستم. به ایرانی‌ها وعده دادم که تیم ملی کشورشان را به جام‌جهانی می‌برم، به همین خاطر سر قولم هستم و تمام توانم را برایش می‌گذارم.»

 محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: «برای کسانی که می‌خواهند شانس خود را برای شرکت در المپیک آینده محک بزنند مسیری تعریف شده است که در آن بهترین‌ها انتخاب شوند. هر کسی که می‌خواهد درالمپیک ملی‌پوش باشد، بعد از گذر از این دوره کرونا باید بتواند خودش را نشان دهد.»