امیرعابدینی، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به رادیو گفت: «سه دولت در ایران می‌خواستند پرسپولیس و استقلال را خصوصی کنند ولی اراده‌ای برای واگذاری این دو باشگاه وجود نداشت. واگذاری آنها در شرایط فعلی هم به شوخی نزدیک‌تر است تا واقعیت عملی.»

  صحبت‌های دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی به گونه‌ای بود که نشان می‌داد فدراسیون تمایل به ادامه برگزاری مسابقات دارد هرچند آنها همان‌طور که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا توصیه کرده‌اند باید صبرکنند و منتظر تصمیمات مراجع بالادستی باشند.

  به گفته مهرداد هاشمی، عضو هیات‌مدیره پرسپولیس، این باشگاه باید ۴۰ میلیارد تومان تا ماه آینده به طلبکارانش بپردازد.

  فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به باشگاه‌ها پیشنهاد داده‌اند تا قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی خود را به‌صورت ریالی ببندند تا دچار مشکلات حقوقی نشوند.

  یک سایت عراقی قیمت لژیونرهای کشورش را بنا به آمار سایت ترانسفر مارکت اعلام کرد. بر این اساس ارزش بشار رسن بازیکن پرسپولیس 750 هزار یورو اعلام شده است.

  درحالی که فدراسیون فوتبال ایتالیا و مسوولان برگزاری مسابقات سری A به‌دنبال برگزاری بازی‌های باقیمانده این کشور هستند، هفت باشگاه تمایلی به ادامه مسابقات ندارند.

  داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال پس از دریافت توافق‌نامه امضا شده کولاکوویچ برای پایان همکاری، از زحمات این مربی در مدت همکاری با تیم ملی ایران تشکر کرد.

  اینوکنتی سامویوالف، بازیکن 22 ساله تیم لوکوموتیو مسکو در حال تمرین به‌دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که او به‌خاطر بحران کرونا در قرنطینه به سر می‌برد.