مهرزاد خلیلیان، سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با تاکید براینکه این ستاد پیگیر تصمیم‌گیری ورزش همگانی و انفرادی است، گفت: «فعلا هیچ پیشنهادی در مورد ورزش قهرمانی نداریم.»

 احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که به زودی تمرینات آبی‌پوشان درمجموعه انقلاب آغاز خواهد شد. این درحالی است که هنوز زمان ادامه مسابقات لیگ برتر اعلام نشده است.

 سامان قدوس، بازیکن ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه اعلام کرد درباره جزئیات ماجرایی که منجر به محرومیت و جریمه نقدی سنگین او از سوی فیفا شده است، همه چیز را فاش خواهد کرد.

 مسوولان باشگاه استقلال مبلغ ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان این تیم را دیروز به حسابشان واریز کردند.

 یک رسانه انگلیسی درمطلبی پنج دروازه‌بان متخصص فوتبال در زمینه پرتاب بلند توپ با دست درتاریخ فوتبال را انتخاب کرده که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس درکنار پیتر اشمایکل دروازه بان سابق منچستر یونایتد قرار دارد.

 حریرچی، معاون وزارت ورزش در مورد آغاز مسابقات ورزشی گفت: «پروتکل‌هایی در مورد اماکن ورزشی آماده شده است. برای ورزش‌های انفرادی شرایط آسان‌تر خواهد بود. مشکل اصلی ما در مورد ورزش‌های دسته جمعی، رختکن‌ها و دوش‌ها هستند.»

 مسوول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که AFC به‌دلیل بدهی‌های سنگین خارجی، هنوز فرم مربوط به مجوز حرفه‌ای را به این باشگاه ارسال نکرده است.