مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس در توییتی ضمن انتقاد ضمنی از وزیر ورزش درخصوص عدم پذیرفتن پیشنهاد اسپانسرینگ که از سوی مهرداد هاشمی ارائه شده، علیه دیدگاه فعلی رسول پناه به عنوان رئیس هیات‌مدیره و سرپرست کنونی باشگاه (ادامه کار با آتیه داده پرداز) موضع گرفت و آن را ترکمانچای نامید.  

 محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان پیشنهاد کرد با توجه به اینکه مسابقات جهانی و آسیایی به تاخیر افتاده درحال‌حاضر بهترین زمان است که کمیته فوتسال به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتر با تیم‌های مطرح جهان برای تیم‌ملی باشد.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای از فدراسیون‌های عضو خواسته که تاریخ دقیقی را برای از سرگیری ادامه فصل فوتبالی 2020-2019 اعلام کنند. 

 درحالی‌که در ایران برخی از باشگاه‌ها به‌دنبال تعطیلی لیگ فوتبال هستند بسیاری از لیگ‌های جهان ازجمله اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان و برخی کشورهای حوزه خلیج‌فارس درحال برنامه‌ریزی برای شروع دوباره فصل نیمه‌تمام خود هستند.

 الکساندر نوری، مربی ایرانی – آلمانی که درفوتبال بوندس‌لیگا فعالیت داشته و در مقطعی نیز مدنظر باشگاه پرسپولیس بود اعلام کرده آرزو دارد روزی سرمربی تیم‌ملی ایران شود.

 رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس که اخیرا وارد ایتالیا شده به مدت ۱۴ روز با خانواده‌اش درقرنطینه خواهد بود.

  مجید ترکان، پیشکسوت کشتی آزاد گفت: «در کشتی شاهد درگیری‌های تن به تن و کار فیزیکی بالا هستیم بنابراین فعلا آغاز مسابقات به صلاح نیست و نباید سلامتی کشتی‌گیران را به خطر بیندازیم.»