معاون وزارت ورزش اخیرا اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی جذب بازیکن و مربی خارجی برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به‌طورکلی ممنوع است. این تصمیم حالا تبدیل به محلی برای اختلاف نظرموافقان و مخالفان در رسانه‌ها شده است.

 به نوشته روزنامه الوطن قطر و به نقل از منابع آگاه در AFC، اسامی ۱۰ بازیکن برترسال فوتبال آسیا به‌زودی اعلام خواهد شد که اسامی علیرضا بیرانوند و اکرم عفیف که دوره قبل نیز برای کسب بهترین بازیکن رقابت کردند، وجود دارد.

 ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی پیشین فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی تاکید کرده بود قرارداد اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی از ریالی به ارزی تبدیل شده است! دیروز اما سخنگوی فدراسیون این موضوع را تکذیب کرد.

 بعد از افشاگری احمدسعادتمند درباره حقوق ماهانه چندین میلیونی مدیرعامل سابق استقلال، دیروز هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل سابق باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد درلیگ برترفوتبال یک مدیر ۳۰۰ میلیون درآمد ماهانه دارد!

 در دوره مدیریت انصاری‌فرد، باشگاه پرسپولیس با یک آژانس هواپیمایی قراردادی منعقد می‌کند که براساس آن، آژانس مذکورخدمات سفر به خارج از کشور را فراهم کند. حالا این آژانس به‌دنبال طلب ۶ هزار و ۴٠٠ دلاری خود است.

 یک رسانه انگلیسی با انتقاد ازحضورعلیرضا جهانبخش دربرایتون تاکید کرد او نتوانست انتظارات را برآورده کند.

 پزشک معالج سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری کشورمان عنوان کرد روند درمانی او خوب پیش رفته و تعویق المپیک به نفع او شده است.