تیم فوتبال استقلال از دیروز به صورت رسمی تمرینات خود را آغاز کرد. در همین حال اما این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای درباره شروع رقابت‌های لیگ برتر و هراس از کرونا هشدارداد.

 رسانه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد طی هفته اخیر مذاکرات خوبی بین رسول‌پناه سرپرست باشگاه و مدیر برنامه‌های بشار رسن برای ادامه حضور او انجام شده است.

 منابع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از احتمال عدم از سرگیری دیدارهای لیگ قهرمانان حتی تا ماه‌های مرداد و شهریور خبر می‌دهند. با این شرایط شاید مسابقات این فصل نیمه‌کاره رها شود.

 سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران اعتقاد دارد کار این تیم درصورت عدم لغو رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا سخت خواهد شد.

 سایت رسمی AFC در ادامه معرفی برترین ورزشگاه‌های قاره کهن، دیروز به بهترین ورزشگاه‌های منطقه آسیا درمنطقه مرکز و جنوب پرداخت و ورزشگاه آزادی تهران را یکی از آنها برشمرد.

 محمد موسوی ملی‌پوش والیبال کشورمان گفت: «ما در ایران همه ابزار موفقیت را در اختیار داریم ولی نبود بازیکن تاثیرگذاری که بتواند سرنوشت بازی را عوض کند، احساس می‌شود. به همین خاطر برای ما خیلی سخت است که به مدال المپیک برسیم.»

 باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد تاکنون ویروس کرونا باعث شده است این باشگاه ۲۸ میلیون پوند ضرر مالی داشته باشد و آنها انتظار دارند این رقم بیشتر از اینها باشد.

 در پوستری که اتحادیه جهانی کشتی به مناسبت روز جهانی این ورزش در صفحه رسمی خود منتشر کرده تصویری از حضور بانوان تماشاگر ایرانی در سالن مسابقات نیز به نمایش درآمده است.