غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: «اگر لیگ فصل جاری به هر دلیلی برگزار نشود، باید تیم قهرمان به AFC معرفی شود و تکلیف تیم‌های صعودکننده و سقوط‌کننده درلیگ‌های مختلف مشخص شود.» با این شرایط به احتمال زیاد پرسپولیس به‌عنوان قهرمان فصل معرفی خواهد شد.

 طبق اعلام فیفا، فصل نقل و انتقالات همانند سال‌های گذشته، از ۱۱ تیر تا ۱۱ شهریورماه خواهد بود. اما تبعات این تصمیم برای لیگ‌هایی است که رقابت‌های خود را نیمه‌کاره رها نکردند؛ چراکه فرصت خرید بازیکن جدید را نخواهند داشت.

 تغییرات در هیات‌مدیره باشگاه استقلال اجتناب‌ناپذیر به‌نظر می‌رسد و احتمال اینکه به‌زودی شاهد حضور اعضای جدیدی باشیم وجود دارد.

 دیروز شایعاتی در برخی رسانه‌ها در مورد ابتلای دروازه‌بان سپاهان به کرونا شکل گرفت. پیام نیازمند اما با تکذیب این اخبار گفت: «از این شوخی‌های زشت نکنید. من مبتلا نشدم.»

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای از سرگیری مجدد لیگ قهرمانان با دو مشکل مواجه است؛ اختلاف کشورهای شرق و غرب برای نحوه برگزاری مسابقات و نامشخص بودن شروع لیگ داخلی تعدادی از کشورها.

 راجر فدرر تنیس‌باز مطرح کشور سوئیس با ۱۰۶ میلیون دلار درآمد، با کنار زدن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پردرآمدترین ورزشکار جهان لقب گرفت.

 سازمان لیگ کشتی کشور از آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از اول مردادماه سال‌جاری خبر داد.