روزبه وثوق احمدی رئیس سابق کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال می‌گوید در صورت عدم رفع ایرادات اساسنامه فدراسیون فوتبال، امکان تغییرهیات رئیسه از سوی فیفا و جایگزین کردن «کمیته عادی‌سازی» برای تصویب اساسنامه جدید وجود دارد. 

 کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌های شرکت‌کننده درلیگ قهرمانان آسیا هشدارداد که اگر محکومیت مالی در فیفا داشته باشند اجازه حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داد. این تصمیم می‌تواند برای باشگاه‌های ایرانی مشکل ایجاد کند. 

 معاون اقتصادی باشگاه استقلال تاکید کرد اسپانسر تعهد کرده پایبند به قرارداد باشد و تعطیلی لیگ هیچ‌گونه تاثیری روی قرارداد ندارد. 

 سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت:«اگرهزینه‌های تست‌ کرونا را کم نکنند باید هزینه یک فصل‌مان را برای رعایت پروتکل‌های ابلاغی بدهیم.» گفته می‌شود برای هر تست کرونا درباشگاه‌ها چیزی حدود 40 میلیون تومان هزینه می‌شود. 

 فیفا به ۲۱۱ فدراسیون فوتبال جهان هشدار داد که استانداردهای سختگیرانه بهداشتی در این ورزش تا قبل از کشف ویروس کرونا باقی خواهند ماند. 

 فدراسیون کشتی کشورمان توانست در راستای تلاش برای پرداخت بدهی‌های معوق خود، یکی از مشکل‌سازترین بدهی‌ها را تسویه کند و 7 میلیارد تومان به یک شرکت هواپیمایی پرداخت کرد. 

 یک موسسه تحقیقاتی درهلند اعلام کرد خطرابتلا به کووید-19 درمیان کسانی که به سوپرمارکت می‌روند بیشتر از بازیکنانی است که فوتبال بازی می‌کنند.