یک عضو ارشد کمیته بین‌المللی المپیک گفت: «وضعیت برگزاری المپیک ژاپن به‌دلیل شیوع کرونا مبهم است. ما به برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر نیز فکر کرده‌ایم.» با این شرایط خطر فرسودگی ذهنی و جسمی ورزشکاران المپیک وجود دارد.

 مدیر باشگاه ناپولی ایتالیا به‌صورت رسمی تایید کرد سردار آزمون یکی از گزینه‌های آنها است اما تاکید کرد جذب این بازیکن کار بسیار سختی است.

 فوتبال دوباره درایران از روز ۴ تیر و با بازی فولاد- استقلال از سر گرفته می‌شود. فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی کرده که اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی، از نزدیک این مسابقه را تماشا کند.

 مدیر استادیوم آزادی تهران گفت: «تمام ورزشکاران و مربیان قبل از ورود به این ورزشگاه باید تست کرونا بدهند و آزمایش آنها به تایید فدراسیون پزشکی ورزشی رسیده باشد تا مجوز ورود داشته باشند.»

 ازمجموع نمونه‌گیری‌های به عمل آمده دوپینگ از ورزشکاران ایران که برای آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شده بود، نتیجه سه نمونه مثبت اعلام شده است. هنوز جزئیات بیشتری از این موضوع منتشر نشده است.

 داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران در مورد پروسه انتخاب سرمربی تیم‌ملی گفت: «با توجه به اینکه هیات‌رئیسه معتقد است زمان کافی وجود دارد و بحث انتخاب سرمربی تیم‌ملی موضوع حساسی است، برای انتخاب گزینه نهایی عجله نداریم.»

 پائولو دیبالا مهاجم یوونتوس که به ویروس کووید-۱۹ مبتلا و بیش از ۴۰ روز طول کشید تا بهبود یابد گفت: «بیشتر از زمانی که انتظار داشتم مبتلا بودم اما اکنون احساس خیلی بهتری دارم. ۱۰۰ درصد آماده نیستم اما کاملا خوب هستم.»