معاون حقوقی وزیر ورزش تاکید کرد که این وزارتخانه از ورود نهادهای نظارتی به قرارداد ویلموتس سرمربی تیم‌ملی فوتبال استقبال خواهد کرد.

 علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال درخصوص مطالبات این فدراسیون از فیفا گفت: «درحال‌حاضر مبلغ چهار میلیون و هفتصد هزار دلار طلب داریم و مبلغ دو میلیون دلار نیز در مراحل اداری قراردارد تا مصوب شود.»

 حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مدعی شده عملکرد قهرمانی برانکو در این تیم فوق‌العاده بوده اما او در قامت یک مربی پرورش‌دهنده هیچ سودی نداشته است.

 احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال درتلاش است جلسه حضوری با وینفرد شفر سرمربی سابق این تیم برگزار کند تا بتواند از این مربی آلمانی تخفیف بگیرد.

 رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای از اعلام نظر مثبت جمعی از مراجع عظام تقلید درمجاز بودن حضور و فعالیت بانوان در رشته ورزش‌های زورخانه‌ای به شرط رعایت موازین شرعی خبر داد.

 باشگاه پرسپولیس به‌دلیل لغو پروازها، برای بازگشت بشار رسن از مرز زمینی عراق به ایران، به سفارت کشورمان در بغداد نامه نوشت.

 مرکز بین‌المللی پژوهش‌های ورزش فهرست گران‌ترین بازیکنان فوتبال جهان را اعلام کرد که در صدر این فهرست کیلیان ام‌باپه مهاجم جوان پاری‌سن‌ژرمن با ۲۵۹ میلیون یورو قرار دارد.