‌بازار آنلاین این جشنواره بین‌المللی طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی از ۲۲ تا ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۲ تا ۶ تیر ۹۹) برگزار خواهد شد.

‌الهام کردا و مهدی کوشکی بازیگران اصلی «بی‌سر» هستند و فیلم‌نامه آن را پیام لاریان، صادق خوشحال و کاوه سجادی‌حسینی به‌طور مشترک براساس طرحی از کاوه سجادی حسینی به نگارش در آورده‌اند.

همچنین رویا تیموریان، کاظم سیاحی، ناصر سجادی حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهزادی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

  علی زندوکیلی قطعاتی را برای سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی می‌خواند.

وی که پیش از این با اجرای ترانه تیتراژ سریال «بر سر دوراهی» در نوروز سال گذشته نخستین همکاری‌اش را با حامد عنقا رقم زده بود، در سریال تازه او نیز قطعاتی را اجرا می‌کند. زندوکیلی تیتراژهای مختلفی در تلویزیون کار کرده که نامزدی وی را در بخش بهترین ترانه تیتراژ در جشن حافظ به همراه داشته است.

  فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» ساخته سام کلانتری از هفته آینده در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده می‌رود.

این فیلم مستندی درباره‌ تیم‌ملی دختران «اسکیت‌هاکی» ایران و مشکلات پیچیده‌ آنان در راه مسابقات آسیایی کره‌جنوبی است که ورزش، بهانه‌ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است.

«جایی برای فرشته‌ها نیست» پُرجایزه‌ترین مستند سینمایی سال ۱۳۹۸ است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از جمله جایزه ویژه تماشاگران این جشنواره را کسب کرده است.

  کتابخانه ملی ایران برای تمام اعضای کتابخانه بازگشایی شد و تالارهای تخصصی و عمومی برای هر دو گروه عادی و پژوهشی قابل استفاده است. مرحله اول بازگشایی کتابخانه ملی ایران در تاریخ ۱۷ خرداد انجام شد و در مرحله دوم بازگشایی کتابخانه، استفاده برای اعضای پژوهشی از روز سه‌شنبه ۲۷ خرداد آغاز شد و در مرحله آخر امکان استفاده از تالارهای مطالعه برای هر دو گروه عادی و پژوهشی فراهم شده است.