تعطیلی برادوی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، از ماه مارس که برادوی برای شیوع ویروس کرونا تعطیل شد این چهارمین بار است که بازگشایی سالن‌های نمایش برادوی به تعویق می‌افتد و این بار طولانی‌ترین زمان تعطیلی برای آن در نظر گرفته شده است.

اتحادیه برادوی دوشنبه اعلام کرد مالکان این تئاترها همه بلیت‌هایی را که تا ۳ ژانویه پیش‌فروش شده بود به خریداران بازخواهند گرداند هر چند این امکان وجود دارد که برخی از نمایش‌ها تکلیف‌شان تا آن زمان روشن نباشد.

رئیس هیات‌مدیره اتحادیه برادوی نیز تاکید کرد حضور هزار تماشاگر در یک نمایش می‌تواند هم برای هر مخاطب و هر بازیگر و اعضای پشت صحنه خطرآفرین باشد و زمانی دوباره برادوی چراغ‌هایش را روشن می‌کند که مطمئن باشد خطری کسی را تهدید نمی‌کند.

وی افزود: تک‌تک اعضای این هنر در آرزوی بازگشت به‌کار و سهیم شدن در داستان‌هایی جدید با مخاطبانشان هستند.

برادوی ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) درحالی تعطیل شد که آن زمان ۳۱ نمایش موزیکال و درام درحال اجرا بودند. هشت نمایش جدید نیز درحال پیش‌نمایش بودند و هشت نمایش نیز قرار بود برای اولین بار در بهار روی صحنه بروند. از آن زمان سه نمایش شامل «یخ‌زده» دیزنی، «ماموران اعدام» مارتین مک دونا و «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» ادوارد آلبی اعلام کردند با بازگشایی برادوی قصد اجرا ندارند.

برخی از نمایش‌ها هم اجرایشان را تا ۲۰۲۱ به تعویق انداخته بودند.