مرکز مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میان کارگاه‌های مختلف خود برای فصل تابستان، کارگاه‌های آنلاین ویژه‌ از جمله نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری نمایش را برای علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی در نظر گرفته است. علاقه‌مندان همین امروز فرصت دارند برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir مراجعه کنند.

 نمایشگاه عکس «زیبایی‌های طبیعت» به سرپرستی جواد علمی‌نیا، امروز در تالار آیینه برج آزادی افتتاح می‌شود. این نمایشگاه با حضور ۳۰ هنرمند و ۴۰ اثر از طبیعت بکر ایران در ابعاد ۷۰ در ۵۰ با تکنیک‌های ماکروگرافی و طبیعت بکر ایران به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه تا ۲۲ تیر در تالار آیینه برج آزادی دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به‌جز شنبه‌ از ساعت ۹ تا ۱۷ از آن بازدید کنند.

 خانه نمایش دا، پس از نزدیک به پنج ماه تعطیلی به‌دلیل شیوع بیماری کرونا با اجرای نمایش «واجد شرایط» به کارگردانی مصطفی کزازی آغاز به کار خواهد کرد. نمایش «واجد شرایط» به نویسندگی آیدین آقازاده و تهیه‌کنندگی تیما قاسمیان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز در سالن اجرای خانه نمایش دا روی صحنه خواهد رفت. رضا پهلوان، سعید خدادوست، آتنا دولت آبادی، حسین عارفی‌کیا و مریم محمدوند بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 فیلم سینمایی «مُرده‌خور» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی و تهیه‌کنندگی پروانه مرزبان با اتمام مراحل فنی هم‌اکنون آماده نمایش شده است و به‌زودی روی پرده خواهد رفت. سام درخشانی، احمد مهران‌فر، لادن مستوفی، لیندا کیانی، فرهانه سبحانی، پرهام دلدار، ونوس کانلی، جواد فولادی و جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.