گام‌های روبه جلوی «بچه مهندس4»

وارسته همچنین درباره اینکه پرش زمانی در قصه فصل جدید این سریال خواهیم دید؟ نیز گفت: اینها همه سورپرایزهای قصه ما است و نمی‌توانیم در این باره صحبت کنیم و تلاشمان این است که قصه‌ای پرطراوت و با نشاط و دو سه گام جلوتر از فصل قبلی داشته باشیم و دوست نداریم که عقبگرد داشته باشیم.

این نویسنده ادامه داد: در اصل می‌خواهیم یک کار پر انرژی جوان‌پسند با همان دغدغه‌های بچه مهندس‌های قبلی روی آنتن ببریم. جوان نخبه، فضای دانشگاه، مطالبه‌های جوانان و مباحث اخلاقی و خانوادگی جزو داشته‌های ما برای این فصل از سریال است.

وارسته درباره قهرمان اصلی قصه این سریال گفت: بچه مهندس قصه ما جواد جوادی است و اگر کاراکترهای دیگری در کنار جواد هستند برای رسیدن او به هدف‌های بزرگ‌ترش از جمله اهداف اجتماعی شخصی و میهنی است. سعی مان بر این است با همان لحن قبلی که داشتیم این کار را انجام دهیم.

 فصل ۴ «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری در سی قسمت در حال طراحی است. سعید سعدی تهیه‌کننده و فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، روزبه حصاری، کامران تفتی، سلمان فرخنده، عباس جمشیدی‌فر، سعید کریمی، مهشید جوادی و... از بازیگران این فصل این سریال هستند.