تماشای فیلم، فوتبال و مطالعه فلسفه غرب

به گزارش «ایرنا» وی با اشاره به جدی و خطرناک‌بودن شیوع و ابتلا به کرونا، یادآور شد: اعتقادم این است که نمی‌توانیم رعایت نکنیم و در حقیقت مجبور به رعایت هستیم.

فراهانی افزود: ماسک زدن را رعایت می‌کنم اما بیرون نرفتن را به‌دلیل کارهایی که دارم نمی‌توانم به‌صورت کامل رعایت کنم؛ البته به خودم و مردم احترام می‌گذارم و کوشش می‌کنم که کسی از طریق من اذیت نشود.

این بازیگر سینما در پاسخ به این سوال که چرا برخی این روزها بیماری و شیوع آن را جدی نمی‌گیرند و موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: مشکل کسانی که این روزها مسائل پیش‌آمده را جدی نمی‌گیرند و رعایت نمی‌کنند، مشکل فرهنگی است.

وی با اشاره به کارهایی که در این روزها مشغول آن است، توضیح داد: این روزها کتاب می‌خوانم و اساسا نمی‌توانم اوقاتم را بدون کتاب بگذرانم. در این ایام فلسفه غرب (نوشته برتراند راسل فیلسوف بریتانیایی) را خواندم که خواندن آن را به هنرمندان توصیه می‌کنم؛ ضمن اینکه کتابی از  گابریل گارسیا مارکز (نویسنده کلمبیایی) را دوباره خواندم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره دیگر مشغولیاتش در چند ماه گذشته توضیح داد: بعضی از فیلم‌های شبکه نمایش ایران را می‌بینم که بعضا فیلم‌های خوبی نمایش می‌دهد؛ همچنین فیلم‌های شبکه آرته فرانسه (شبکه آرته یا ARTE شبکه تلویزیونی فرانسوی-آلمانی است که عمده فعالیت آن در زمینه فرهنگ و هنر است) را هم نگاه می‌کنم، ضمن اینکه فوتبال‌ها را هم می‌بینم.

فراهانی افزود: از فیلم‌های آنلاین چیزی را ندیده‌ام و اخیرا فیلمی از بهمن مفید دیدم و غصه‌اش به دلم نشست.