«شکرستان» نوروز ۱۴۰۰ می‌آید

مسعود صفوی گفت: من ۱۹ سال است که «شکرستان» را شروع کرده‌ام و هنوز هم ادامه دارد. در تولید به این کیفیت رسیده‌ایم. الان بزرگ‌ترین مساله ما، پخش و زنجیره حمایت مالی است. او افزود: وقتی بخواهیم برای مثلا ۲۰ میلیون نفر دانش‌آموز یک ابر قهرمان درست کنیم، فقط یک مجموعه چند قسمتی که ساخته شود کافی نیست، بلکه یک شبکه از حمایت‌های مالی و عرضه می‌خواهد. یعنی من اگر بخواهم یک ابرقهرمان بسازم باید تمام محصولاتش را درست کنم و شبکه پخش درستی هم وجود داشته باشد که در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای پخشش کند.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه محصولات فرهنگی هم باید در زمره کالاهای اساسی خانواده‌ها قرار بگیرند، افزود: در کشورهای دیگر فقط کالاهای خوراکی‌، کالای اساسی نیست، بلکه محصول فرهنگی هم کالای اساسی محسوب می‌شود. باید سلیقه خانواده را بسازیم. باید جایگزین گذاشته شود تا مخاطب انتخاب کند. اینها فقط با شبکه پخش و تحقیقات درست میسر می‌شود.

صفوی در پایان گفت: این کار در جهان به شدت جدی است؛ زیرا مساله کودک جدی است و به نظر من مساله کودک در تمام کشورهای جهان به‌خصوص در کشورهای جهان اول جزو سه موضوع استراتژیک اول است.

به گفته مسعود صفوی، تهیه‌کننده «شکرستان» پخش سری جدید این مجموعه به تازگی تمام شده و فصل جدید آن قرار است عید نوروز پخش شود.