رونمایی از شیر جدید تناولی

p25- (10)

یک تندیس شیر اثر پرویز تناولی که برای همراهی با انتشار آلبوم «کنسرت بزرگداشت پرویز تناولی» و فیلم «نقطه و شیر» ساخته شده است، برای نخستین بار در روز هشتم اسفند ماه به نمایش گذاشته می‌شود. این اثر تازه تناولی و بسته بزرگداشت از ۸ تا ۲۲ اسفند در گالری هدایت رونمایی و به این مناسبت نمایشگاهی از سوی گالری۱۰ نیز برپا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به گالری هدایت به نشانی تهران، خیابان استاد نجات‌اللهی(ویلا)، کوچه ششم، پلاک۱۵ مراجعه کنند.

 

حراج نقاشی معروف بنکسی

p25- (8)

یک نسخه از نقاشی معروف «دختری با بادکنک» اثر بنکسی در خانه حراج بونهامز در لندن فروخته می‌شود. این نقاشی در ابتدا به‌صورت یک نقاشی دیواری در پل واترلو در لندن کشیده شده بود و از آثار برجسته بنکسی محسوب می‌شود. نسخه نقاشی شده این اثر در سال ۲۰۱۸ و لحظاتی پس از آنکه به مبلغ 4/ 1 میلیون دلار به فروش رسید، به وسیله دستگاهی که در قاب آن کارگذاری شده بود، خرد شد. انتظار می‌رود این نقاشی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار پوند به فروش برسد.

پایان فیلمبرداری «نون.خ 3»

p25-17

فردا، پنج‌شنبه، طبق برنامه گروه تولید سریال «نون.خ» روز پایانی تصویربرداری این سریال محبوب تلویزیونی است. سعید آقاخانی، کارگردان این سریال با رد شایعه‌های مربوط به بیماری عوامل و کارگردان این سریال گفت: هرچه درباره بیماری کارگردان و عوامل دیگر گفته‌اند یا می‌گویند شایعه است و خوشبختانه همه در صحت و سلامتی قرار دارند. او با انتشار این تصویر خبر داد که همه چیز آماده خنداندن مخاطبان پس از یک سال سخت است.