p25 (7)
نقاش این تصویر درباره حال و هوای خود در روزهای قرنطینه و احساسی که از انزوای خود خواسته تجربه کرده گفته است: «این منم. فرزندم در روزهایی که امکان بیرون رفتن وجود نداشت، عکسی از من گرفت که از پنجره به بیرون نگاه می‌کنم. این تمام امید و ارتباط ما با جهان، طبیعت و محیط اطراف بود و من از روی این تصویر، خودم را کشیدم.»
p25 (6)
نقاش این تصویر گفته است در این تصویر می‌توانید حالت چهره من و برادرم را ببینید که به نظر خسته و افسرده می‌رسیم، اما هنوز زندگی طبیعی خودمان را ادامه می‌دهیم. این نقاشی در واقع نمادی از خانواده من است. گاهی اوقات به‌عنوان یک سیاه‌پوست احساس می‌کنم، ما باید همیشه مراقب باشیم؛ همیشه آماده جنگ و زنده ماندن.»
p25 (5)
خالق این اثر که آن را به وسیله اپلیکیشن طراحی آی‌فون کشیده، توضیح داده است که «این تصویر را در یکی از روزهایی که برای خرید بیرون رفته بودم، کشیدم. در محله‌مان راه می‌رفتم و دلم از اینکه چطور مردم و مشاغل کوچک با شرایط جدید سازگار می‌شوند، گرفته بود. فکر می‌کنم حتی اگر نمی‌توانیم این روزها به روال معمول معاشرت کنیم، دیدن تلاش همه برای حفظ معاشرت‌ها باعث تقویت احساس جامعه می‌شود.»