اولین تصویر از دی‌کاپریو در «قاتلان ماه کامل»

p25- (1) copy

لئوناردو دی‌کاپریو در صفحه اجتماعی خود نخستین تصویر از فیلم «قاتلان ماه کامل» ساخته جدید مارتین اسکورسیزی را منتشر کرد. این فیلم که هم‌اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد بر اساس کتاب پرفروش و غیرداستانی دیوید گرن ساخته می‌شود و داستان آن درباره مجموعه قتل‌هایی است که در دهه ۱۹۲۰ در اوکلاهاما روی داد. در این فیلم دی‌کاپریو در نقش ارنست برکهات بازی می‌کند که خواهرزاده یک دامدار قدرتمند به نام ویلیام هیل با نقش‌آفرینی رابرت دنیرو است. در عکس منتشرشده، دی‌کاپریو کنار لی‌لی گلدستون دیده می‌شود که در فیلم در نقش همسرش بازی می‌کند. 

 

خاکسپاری بیژن افشار در قطعه هنرمندان 

p25- (12) copy

تشییع پیکر بیژن افشار، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، صبح دیروز برگزار شد و این بازیگر در قطعه هنرمندان بهشت زهرا آرام گرفت. تعدادی از اعضای انجمن بازیگران خانه تئاتر همراه با خانواده این بازیگر در مراسم خاکسپاری او حضور داشتند. بهزاد فراهانی، به عنوان رئیس هیات‌مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر درباره بیژن افشار سخنان کوتاهی را مطرح کرد. 

شهرام گیل‌آبادی، هوشمند هنرکار، بابک والی، پرستو کرمی، گیتی شاکری و... در این مراسم حاضر بودند. این بازیگر در کنار سید موسی فریدونی و در نزدیکی حسین محب‌اهری به خاک سپرده شد. 

 

یک نقاشی ۲۳۰ ساله از مکه  در حراجی ساتبیز

p25- (14) copy

تصویر نادری از مکه که ۲۳۰ سال قبل در اندازه بزرگ طراحی شده است، در حراجی ساتبیز لندن فروخته می‌شود. این نقاشی شبیه به حکاکی که به سفارش یک خاورشناس سوئدی تهیه شده، زینت‌بخش کتاب او درباره امپراتوری عثمانی بوده است. این اثر حاجیان را نشان می‌دهد که از کوه آرارات برای سفر به حج می‌آیند.  نقاشی پانورامای «کعبه‌الله‌العلیا» در اندازه 5/ 86 در ۴۳ سانتی‌متر است که ساختمان‌های اطراف حرم را هم به تصویر می‌کشد. قیمت این اثر کم‌نظیر بین ۱۲هزار تا ۱۸هزار پوند (حدود ۵۵۰ میلیون تومان) برآورد شده است.