حمله دوباره دختر  «بروس لی» به تارانتینو

شانون‌لی که پیش از این و در سال ۲۰۱۹ به دلیل ارائه تصویری منفی و جنجالی از پدرش در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» از منتقدان سرسخت تارانتینو بود، در این‌باره توضیح داد: «واقعا از مردان سفید‌پوست در هالیوود خسته شده‌ام که تلاش می‌کنند به من بگویند بروس‌لی چه کسی بوده است! چرا تارانتینو به‌گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی پدرم را می‌شناخته و از او متنفر بوده است. این خیلی عجیب است‌، چرا‌که او هرگز با پدرم ملاقاتی نداشته است. گرچه نیاز به اشاره‌کردن ندارد که آقای تارانتینو در فیلمش «بیل را بکش» از لباس مشابه بروس‌لی برای یکی از شخصیت‌های اصلی استفاده کرد و بسیاری این موضوع را ادای احترام به بروس‌لی تصور کردند اما جالب اینجاست که آقای تارانتینو هیچ اسمی از پدرم نبرد.»

شانون‌لی که تنها فرزند بازمانده از بروس‌لی است در مطلب خود تاکید کرده است که سفیدپوستان در هالیوود پدرش را فردی مغرور توصیف می‌کنند درحالی‌که درکی از این موضوع ندارند که شرایط کار به‌عنوان یک فرد چینی در هالیوود دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ چگونه بوده است.

 او همچنین عنوان کرد: «از اینکه مردان هالیوودی اعتماد‌به‌نفس و شور و هیجان پدرم را غرور کاذب تلقی می‌کنند خسته شده‌ام، همان کسانی که در نهایت تصمیم به به‌حاشیه‌راندن پدرم و نقش او در سینما گرفتند.»