لیلی گلستان، از برپایی بیست‌ونهمین «۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند» در گالری گلستان و ارائه ٤٩٥ اثر از ٤٨٩ هنرمند از نیمه مردادماه جاری خبر داد.  گلستان با بیان این نکته که برای دومین سال «۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند» را به صورت آنلاین و در وب سایت گالری گلستان برپا خواهد کرد، گفت: «دلم برای گالری‌ام، به‌ویژه روزهای جمعه‌اش خیلی تنگ شده اما چاره چیست؟ مجبوریم از هر گردهمایی و شلوغی احتراز کنیم تا اوضاع بهتر شود. یک سال و نیم است که گالری تعطیل است.»

«۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند» ١٥ مرداد تا ١٧ شهریور در وب سایت گالری گلستان به تماشا و فروش خواهد رسید.

کنسرت آنلاین «نغمه‌های تهران» پنج‌شنبه هفتم مرداد به یاد مجید وفادار و محمد سریر، در برج میلاد، اجرا می‌شود. حجت اشرف‌زاده، محمد رضازاده و مهدی محمدی در این کنسرت خواهند خواند.  این کنسرت توسط ارکستر نیایش به سرپرستی علیرضا امینی اجرا خواهد شد. تنظیم و پارتیتوراسیون قطعات، توسط ایمان ملکی انجام شده است و ارکستر توسط وحید وفایی رهبری می‌شود.

کنسرت «نغمه‌های تهران» با توجه به شرایط ویژه کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین حفظ سلامت شهروندان، به صورت آنلاین اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۲۱، این اجرا را در پلتفرم‌های اشتراک فیلم، ببینند و بشنوند.

در جشنواره عکس دانوب که با همکاری چهار کشور بلاروس، بلغارستان، صربستان و روسیه و در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، طبیعت و آب برگزار شد، عکس «مردی با ریش سفید» از مهدی کاظمی بومه مدال نقره جشنواره را در سالن روسیه و عکس «قله نور» و «فصل شکوفایی» از مهدی پارساییان به ترتیب در سالن‌های روسیه و صربستان تقدیر شدند.

ژان کلود ون دام، بازیگر اکشن سینما با بازی در «آخرین مزدور» به زودی به صفحه نمایش بازمی‌گردد.

قهرمان بلژیکی فیلم‌های اکشن با نمایش تریلر این فیلم که برای نتفلیکس ساخته شده در جشنواره کمیک کان سن‌دیگو دیده شد.

خبر ساخت این فیلم تابستان پیش مطرح شد و ون دام هیجان خود را برای بازی در آن ابزار داشته و گفته بود ژان‌پل بلموندو منبع اصلی الهام وی برای بازی در این فیلم بود.

«آخرین مزدور» از ۳۰ جولای (۸ مرداد) در نتفلیکس قابل تماشا خواهد بود.