برادر کوچک‌تر نیز به تهران کوچ می‌کند.پس از گذشت سی‌سال، برادر بزرگ‌تر دچار بیماری قلبی می‌شود و...

این سریال هر روز ساعت ۱۶ راهی آنتن می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۲۴ و ۸ صبح خواهد بود.

فیلم «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی همزمان با برخی سینماها، به صورت آنلاین اکران شد. «خون شد» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال  ۱۳۹۸ است که در سی‌وهشتمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و یکی از گزینه‌های اکران نوروزی امسال بود که پس از پنج ماه هنوز هم در بعضی سینماها در حال اکران است. در «خون شد» سعید آقاخانی، نسرین مقانلو، سیامک صفری، لیلا زارع، هومن برق‌نورد، اکبر معززی و سیامک انصاری بازی کرده‌اند.

این فیلم تیرماه سال ۹۹ با رده‌بندی بالای ۱۲ سال از سازمان سینمایی مجوز نمایش گرفته بود؛ اما برای نمایش آن در پلت‌فرم‌ این‌طور درج شده که فیلم برای سن بالای ۱۷ سال مناسب است.

فیلم سینمایی «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه‌کنندگی علی مصفا، برنده ۲ جایزه بهترین فیلم و بهترین گروه بازیگران از فستیوال بین‌المللی فیلم «زنان بیروت» در کشور لبنان شد.

این جشنواره که شامل فیلم‌هایی درباره زنان یا ساخته شده توسط زنان است، با هدف برجسته ساختن قدرت زنان در موقعیت‌های مختلف هر سال در ماه جولای/ مرداد ماه برگزار می‌شود.

سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و آیلین جاهد به‌عنوان بازیگران اصلی در «خط فرضی» ایفای نقش کرده‌اند.