فریده سپاه‌منصور: کرونا را باور کنیم

فریده سپاه‌منصور، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر درباره خبر ابتلای خود به ویروس کرونا گفت: حدود هفت روز پیش وقتی مشغول کار در یک پروژه بودم به کرونا مبتلا شدم؛ ولی با توجه به اینکه دو دوز واکسن زده بودم، مبتلا به کرونای خفیف شدم. این واکسن از هر نوعش از مرگ‌ومیر جلوگیری می‌کند. در حال حاضر هم در خانه هستم و دخترم که پیش از من به کرونا مبتلا بود و حالا در بدنش پادتن دارد، مشغول پرستاری از من است. به‌طور کلی هم وضعیت عمومی خوبی دارم.

وی افزود: در حال حاضر در دوران قرنطینه به سر می‌برم و هفته دیگر دوباره تست می‌دهم تا ببینم هنوز کرونا دارم یا نه. از همه می‌خواهم ماسک بزنند، فاصله‌ها را رعایت کنند و دورهمی نگیرند، در حال حاضر واقعا وضعیت سلامتی جامعه خوب نیست؛ ولی متاسفانه بسیاری به حرف‌های کادر درمان گوش نمی‌دهند و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند.

این بازیگر گفت: باید باور کنیم چیزی به نام کرونا وجود دارد، من پروتکل‌ها را رعایت می‌کردم؛ اما با این حال باز هم کرونا گرفتم. از همه آنهایی هم که نوبتشان برای واکسن فرارسیده است، می‌خواهم که این واکسن را بزنند، اگر من هم واکسن نزده بودم حالا زنده نبودم. مهم نیست این واکسن از چه نوعی است مهم این است که از مرگ‌ومیر جلوگیری می‌کند. وضعیتی که پیش آمده یک موضوع جمعی است و ما باید واقعا «ما» شویم تا روند بهبودی سلامتی جامعه شتاب پیدا کند.