مستند «آن مرد دیگر در را باز نکرد» به نویسندگی و کارگردانی سیدهادی موسوی با نگاهی شاعرانه به زندگی مهدی آذریزدی قصه‌گوی محبوب کودکان آماده نمایش شد. در این مستند اردشیر رستمی شاعر، کاریکاتوریست و هنرمند کشورمان به‌عنوان راوی قصه زندگی مهدی آذریزدی را از زاویه‌ای متفاوت و کمتر دیده‌شده روایت می‌کند و کیاوش صاحب‌نسق موسیقی این مستند را ساخته است.

 نمایش«غرب غم‌زده» به کارگردانی شایان موسوی و امیر ارشیا براتی از بیست و چهارم شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در تئاتر «آبان‌» به صحنه می‌رود. این نمایش بر اساس یکی از آثار ماندگار مارتین مک‌دونا، نمایش‌نامه‌نویس سرشناس ایرلندی-بریتانیایی اجرا می‌شود که آثارش در میان مخاطبان ایرانی طرفداران زیادی دارد. نمایش‌نامه «غرب غم‌زده» به نویسندگی مارتین مک‌دونا و ترجمه بهرنگ رجبی آخرین نمایش‌نامه از تریلوژی محبوب لی نین است.

 فیلم مستند «آیدین» که اکران آن از ۲ شهریور ماه در سینماهای «هنر و تجربه» آغاز شد، فردا سه‌شنبه با حضور چند تن از اعضای تیم ملی بسکتبال ایران، مسوولان ورزشی و عوامل این فیلم در موزه سینما روی پرده خواهد رفت. فیلم مستند «آیدین» به کارگردانی اشکان مهریار و تهیه‌کنندگی ‎مهدی برجیان، روایتی از زندگی آیدین نیکخواه بهرامی، بازیکن فقید بسکتبال ایران با صدای پرویز پرستویی است.