هفت سریال  پرستاره

پدرگواردیلا: یکی از سریال‌های خبرساز در این چند روز است که البته نه فقط به‌دلیل اسم جالب توجهش، بلکه به‌دلیل نام بازیگران و سازندگانش بیشتر هم مطرح شده است. این سریال را حمید نعمت‌الله کارگردان فیلم‌های «رگ خواب»، «آرایش غلیظ» و... می‌سازد. در این سریال مهران مدیری، مهران غفوریان، حمید فرخ‌نژاد، امیرمهدی ژوله و پانته‌آ بهرام حضور دارند.

آمستردام: سریال آمستردام به کارگردانی مسعود قراگزلو، درامی عاشقانه و اجتماعی است و داستان زندگی چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه شده‌اند. شهرام حقیقت‌دوست، مهدی سلطانی، هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل، مینا ساداتی و... در این سریال بازی کرده‌اند.

سووشون: سووشون به کارگردانی نرگس آبیار و بر اساس رمانی به همین نام، اثر نویسنده مطرح ادبیات ایران «سیمین دانشور» ساخته می‌شود و بهنوش طباطبایی تنها بازیگری است که نام او برای حضور در این مجموعه معرفی شده است. داستان سووشون در شیراز و در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد.

ساخت ایران۳: ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی درباره فردی به نام غلام است که با پیدا کردن کیفی حاوی یک ماده جادویی، اتفاقات مختلفی را به همراه دوستانش تجربه می‌کند. این سریال با حضور امین حیایی، بازیگر نقش اصلی آن و پیوستن مجید صالحی در مرحله تصویربرداری قرار دارد.

شبکه مخفی زنان: داستان این سریال به کارگردانی افشین هاشمی در ابتدای قرن چهاردهم می‌گذرد و وقتی شاه متوجه جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان می‌شود... لیلا حاتمی، احمد مهرانفر، حمید فرخ‌نژاد، سیامک انصاری، شبنم مقدمی و مهدی هاشمی از بازیگران سریال شبکه مخفی زنان هستند.

جیران: به کارگردانی حسن فتحی بخشی از زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار را روایت می‌کند. بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیر جعفری، امیرحسین فتحی، بابک حمیدیان، رعنا آزادی ور، گلاره عباسی، الهام نامی، پاشا جمالی، رویا تیموریان، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مهدی پاکدل و هومن برق‌نورد بازیگران اصلی سریال جیران هستند.

آکتور: به کارگردانی نیما جاویدی و درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر تئاتر است. تاکنون نوید محمدزاده به عنوان بازیگر اصلی معرفی شده است.