بیتا فرهی فیلم سینمایی «لیلا» ساخته داریوش مهرجویی را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.  «لیلا» به نویسندگی و کارگردانی داریوش مهرجویی است که در سال ۱۳۷۶ منتشر شد. این دوازدهمین فیلم بلند مهرجویی است که در سال ۱۳۷۵ ساخته شد و در سالی که به نمایش درآمد، تمام جوایز اصلی جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد. لیلا حاتمی، علی مصفا، جمیله شیخی، محمدرضا شریفی‌نیا، توران مهرزاد، امیر پایور، شقایق فراهانی، پریسا زارعی و وحیده محمدی بازیگران فیلم هستند. این فیلم امروز پنج‌شنبه ساعت ۱۹ از رادیو سوینا پخش می‌شود و پس از آن، روی سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

نمایش «سه‌گانه پاریسی» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی از امروز ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریان در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌شود. ایوب آقاخانی و وحید نفر بازیگران نمایش «سه‌گانه پاریسی» هستند. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: یخ‌زده‌ترین و متفاوت‌ترین یکشنبه ژاک هاوسمانِ موقر و متنفذ پیش روی اوست و…

دویست‌ونهمین نشست از سلسله نشست‌های صبح‌های پنج‌شنبه‌ مجله بخارا امروز به دیدار و گفت‌وگو با اکبر ثبوت اختصاص دارد. این نشست با حضور شهرام صحرایی و سعید کریمی از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ در محل کتاب‌فروشی فرهنگان قریب به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. ثبوت از سال ۱۳۷۴ به عضویت بنیاد دایره‌المعارف اسلامی درآمده و تا کنون به‌عنوان مولف مقالات متعدد و مشاور گروه‌های عرفان و فلسفه فعالیت کرده‌ است. مراسم دیدار و گفت‌وگو با استاد اکبر ثبوت به‌صورت زنده و مستقیم از طریق صفحات مجازی instagram.com/ bukharamag و Instagram.com/ farhangan.ir پخش می‌شود.