«بی‌بی‌جان»؛ فیلم منتخب تماشاگران

در ادامه، جایزه ناجی هنر به مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» به کارگردانی محسن اسلام‌‌‌زاده، جایزه شبکه مستند به مستند «تفنگ برادرم» به کارگردانی کامران جاهدی و جایزه طلایی بخش شهید آوینی به فیلم «سرباز شماره صفر» محمد سلیمی‌‌‌راد تعلق گرفت.  در بخش سینمای ملی مستند، مهدی محمودخانی و یونس اسکندری، به ترتیب برای «تکیه دولت» و «ماجرای سال آخر» جایزه بهترین موسیقی متن را گرفتند.

فرشاد فداییان و فراز فداییان برای «قلعه برقرار» جایزه بهترین تصویربرداری، برهان احمدی برای «زندگی در آرشیو» جایزه بهترین پژوهش، حسن نقاشی و هادی اسفندیاری برای «دبستان پارسی» به ترتیب جایزه بهترین نویسندگی متن و گویندگی متن و حجت طاهری و عبدالخالق طاهری برای «احتضار» جایزه بهترین تدوین را گرفتند.  همچنین فیلم مستند کوتاه «برگ» از حمید جعفری، فیلم مستند نیمه‌بلند «قلعه برقرار» از فرشاد فداییان و «دبستان پارسی» از حسن نقاشی، جایزه بهترین کارگردانی فیلم‌‌‌های کوتاه، نیمه‌‌‌بلند و بلند را گرفتند.  در این بخش هم جایزه ویژه هیات‌داوران به «خروج ممنوع» از علی همراز و «آن شب» از مینا قاسمی زواره رسید.

در ادامه نیز جایزه بهترین فیلم مستند به «قلعه برقرار» از فرشاد فداییان و الهه نوبخت تعلق گرفت. همچنین «بی‌‌‌بی‌‌‌جان» به تهیه‌‌‌کنندگی نرگس جودکی و ایمان پاک‌نهاد، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرد.