کنداکتور تئاتردر پایتخت

مهرگان: نمایش «قوطی» به نوشته و کارگردانی ابوذر جادنگو از اول بهمن‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شماره یک این تالار نمایشی روی صحنه است. نسیم جعفری ثابت، سمیه قدیمی و... در این نمایش ایفای نقش دارند.

شانو: نمایش «پوزه چرمی» نوشته هلموت ‌‌‌کراوزر با ترجمه علیرضا کوشک‌‌‌جلالی و کارگردانی محمدعلی زمانی از ۲۶ دی‌ماه ساعت ۱۹ در این مجموعه با بازی ندا ‌‌‌مقصودی و وحید جباری روی صحنه است.

دیوار چهارم: «آوازخوان طاس» اثر اوژن یونسکو با ترجمه داریوش مهرجویی و کارگردانی رامین ابوالفتحی از اول بهمن‌ماه ساعت ۲۱ در این مجموعه اجرا می‌شود. مرضیه رسولی، مهران اصلانی، پگاه ‌‌‌مشتاقی و... در این نمایش ایفای نقش دارند.

نوفل لوشاتو: نمایش «مارادونا» به نوشته و کارگردانی مهران ‌‌‌رنجبر از اول بهمن‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ در این تماشاخانه روی صحنه است. میلاد معیری، مهدی ‌‌‌یگانه و علیرضا ‌‌‌عبدالکریمی در این نمایش ایفای نقش دارند.

ملک: «پلاک هفت» به نویسندگی عرفان اصغرپور و کارگردانی مهدی پسرعلی از ۲۹ دی‌ماه ساعت ۱۹ در این مجموعه روی صحنه است. بازیگران این نمایش نیوشا ‌‌‌آقابیگی، حمیدرضا ‌‌‌شاه‌پسند، فاطمه کشاورز و... هستند.

شهرزاد: نمایش «اسکار» به نویسندگی رضا حسین‌‌‌زاده از ۲۶ دی‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن صنوبر این مجموعه روی صحنه است. نیما ‌‌‌مظاهری، کیمیا کرمانیان، آتنا بهاری و... در این نمایش ایفای نقش دارند.

اهورا: نمایش «قضیه‌‌ مترانپاژ» نوشته الکساندر وامپیلوف با ترجمه مژگان صمدی و کارگردانی رسول صدری از ۲۶ دی‌ماه ساعت ۱۷ با بازی مهسا ‌‌‌برخوردار، سبحان ‌‌‌بابائی، حسین کرمی و... اجرا می‌شود.

محراب: نمایش «ساحل پولاد» به نوشته و کارگردانی آزاده شمس از ۲۶ دی‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ در این تالار نمایشی روی صحنه است. بازیگران این نمایش نسیم هروی، سینا توکلی، سارا عاکف و ... هستند.

دا: نمایش «والس نقاب‌ها» به نویسندگی هانا صالحی راد و مهدی تنگ‌عیش و کارگردانی هانا صالحی‌راد از ۲۶ دی‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ در این مجموعه با بازی زینب عباسی، هادی شبانی، نگین سوهانی و... روی صحنه رفته است.