شبکه سه با برنامه «هفت» هر شب ساعت ۲۳:۳۰ تا پایان جشنواره به پوشش جشنواره فیلم فجر خواهد پرداخت و همچنین شبکه چهار سیما با برنامه «سینما ملت» با اجرای وحید رونقی، از امروز ۱۲ بهمن و همزمان با آغاز چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت ۲۳ به مدت ۱۱ شب، به پوشش این رویداد سینمایی می‌‌‌پردازد.

کنسرت پیانوی ایرانی «مثنوی» با هنرمندی بردیا صدرنوری آهنگساز و نوازنده موسیقی کشورمان در تالار «خانه انجمن‌ها» شهر رِن کشور فرانسه برگزار شد. در این کنسرت بردیا صدرنوری با پیانویی که کوک ایرانی شده بود به مرکب نوازی در دستگاه‌ها و مقام‌های ماهور، دشتی، سه گاه، همایون، چهارگاه، نوا و اصفهان پرداخت و بعد از استقبالی که تماشاگران از این شیوه نوازندگی به عمل آوردند، وی بار دیگر به اجرای نغماتی در مایه اصفهان پرداخت. در حین اجرای برنامه نیز تصاویری برای قطعات مختلف کنسرت با هنرمندی پرهام عرب طراحی شده بود که در زمان اجرای برنامه به تناوب قطعات تغییر می‌کرد.

نمایشگاه خوشنویسی «سبزه خط» از مجتبی سبزه در نگارخانه «چناران» از فردا چهارشنبه تا جمعه ۱۵ بهمن برگزار می‌شود.  علاقه‌‌‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به آدرس خیابان فرشته، خیابان چناران، کوچه یاسمن، عمارت چناران، پلاک ۶ مراجعه کنند.