کنسرت‏‏‌های نوروزی 1401

سیروان خسروی: این خواننده محبوب دیروز و امروز (۲۷ و ۲۸ اسفند) و همچنین سوم فروردین در رویال‌هال هتل اسپیناس‌پالاس به اجرای آثار خود خواهد پرداخت.

هوروش‌‌‌بند: گروه موسیقی هوروش‌‌‌بند هم روز پنج‌شنبه چهارم فروردین، ساعت ۲۳:۳۰ در فضای باز کلاسیک چابهار، کنسرت خود را اجرا می‌کند.

محسن ابراهیم‌‌‌زاده: این خواننده جوان و محبوب موسیقی پاپ سوم فروردین ساعت ۲۳:۳۰ در فضای باز کلاسیک چابهار کنسرت‌‌‌ خود را برگزار می‌کند.

محسن یگانه: او که از خوانندگان پاپ پرطرفدار ایرانی است، ‌‌‌ پنجم فروردین در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در هتل اسپیناس‌پالاس تهران به روی صحنه خواهد رفت و آهنگ‌های خود را برای طرفدارانش خواهد خواند.

فرزاد فرخ: فرزاد فرخ روز جمعه پنجم فروردین ساعت ۲۳:۳۰ در سالن روباز جانبی کلاسیک چابهار به اجرای آهنگ‌های خود برای طرفدارانش خواهد پرداخت.

بهنام بانی: این خواننده پاپ که به‌تازگی فیلم «گشت۳ » را روی پرده سینماها داشت، ششم فروردین در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌‌‌های برج میلاد تهران کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.

مهدی احمدوند: این خواننده شنبه ششم فروردین ساعت ۲۳:۳۰ در فضای باز کلاسیک چابهار به اجرای آهنگ‌های خود برای طرفدارانش خواهد پرداخت.

ایهام: گروه موسیقی ایهام که به‌تازگی در میان دوستداران موسیقی شناخته شده است، هشتم فروردین ساعت۱۸ در مرکز همایش‌‌‌های برج میلاد تهران با طرفداران خود دیدار و آثار خود را اجرا می‌کنند.

مجید رضوی: این خواننده که در هفته اخیر روی صحنه رفته بود، در کنسرت بعدی خود در نهم فروردین ساعت ۲۳:۳۰ در فضای باز کلاسیک چابهار به اجرای آهنگ‌های خود خواهد پرداخت.

علیرضا طلیسچی: او کنسرت نوروزی خود را چهارشنبه ۱۰فروردین در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌‌‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند.

ماکان‌بند: این گروه موسیقی چهارشنبه دهم فروردین ساعت ۲۳:۳۰ در فضای باز کلاسیک چابهار روی صحنه رفته و کنسرت خود را برگزار خواهند کرد.

مصطفی ترسایی: این خواننده هم پنج‌شنبه ۱۱فروردین ساعت ۲۳:۳۰ در فضای باز کلاسیک چابهار، کنسرت نوروزی خود را اجرا خواهد کرد.