32- (7) copy

سرمربی تیم ملی در نمایش پژمان جمشیدی

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، عصر یکشنبه ۲۱ فروردین در تالار وحدت به تماشای نمایش «آن سوی آینه» با بازی پژمان جمشیدی نشست. نمایش «آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر، به کارگردانی علی سرابی و تهیه‌‌‌کنندگی نورالدین ‌‌‌حیدری ‌‌‌ماهر و محمد ‌‌‌قدس در تالار وحدت روی صحنه رفته است. ریما ‌‌‌رامین‌‌‌فر، الناز ‌‌‌حبیبی، مارال ‌‌‌بنی‌‌‌آدم و علی ‌‌‌سرابی از دیگر بازیگران این نمایش هستند. در عکسی که دیده می‌‌‌شود دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین شب از اجرای این نمایش به تشویق بازیگران می‌‌‌پردازد. این نمایش نوشته فلوریان زلر، نمایشنامه‌‌‌نویس شناخته‌‌‌شده فرانسوی است و داستان این کمدی درباره روابط دو زوج است که با بحران روبه‌رو شده‌‌‌اند.

 

32- (8) copy

عروسک فراستی در «گل به خودی»

به‌تازگی تصویری از عروسک مسعود فراستی در پشت صحنه فیلم سینمایی «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری منتشر شده است. فیلم سینمایی «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری، تهیه‌‌‌کنندگی علی قائم‌‌‌مقامی با بازی شقایق فراهانی، نسیم ادبی، علیرضا استادی، مهسا ایرانیان و ستاره حسینی تاکنون ۴۲۳ میلیون تومان فروش داشته است.این فیلم سینمایی با فضایی موزیکال، قصه آمال و آرزوهای چند کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌‌‌کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی می‌‌‌شوند. در عکسی که از پشت صحنه این فیلم منتشر شده، عروسکی شبیه به مسعود فراستی، منتقد جنجالی دیده می‌‌‌شود. این فیلم از 18اسفند روی پرده سینماها رفته است.

 

32- (5) copy

ترانه علیدوستی و پدرش در اکران فیلم

اکران مردمی مستند «سمفونی حمید» به کارگردانی و تهیه‌‌‌کنندگی جعفر صادقی، برگزار شد. این فیلم، زندگی حمید علیدوستی، بازیگر با سابقه فوتبال کشورمان را به تصویر کشیده و این روزها روی پرده گروه سینمایی هنر و تجربه است. نکته جالب اکران مردمی این فیلم حضور ترانه علیدوستی در کنار پدرش بود. پیمان معادی، پژمان جمشیدی، عادل فردوسی‌‌‌پور، علی پروین، امیر حاج‌‌‌رضایی، بهتاش فریبا، ناصر محمدخانی، ناصر ابراهیمی و... در این فیلم حضور دارند.  حمید علیدوستی، ستاره پیشین فوتبال ایران، در دوران بازی خود، هیچ‌گاه به تیم‌‌‌های پُرهوادار نرفت و به باشگاه هما وفادار ماند. او در دوران فوتبالی خود، تنها ۵ کارت زرد دریافت کرد و از اخلاق‌مدارترین‌‌‌های فوتبال ایران است.