پریناز ایزدیار در تازه‌ترین فیلم علیرضا امینی با نام «کشتی کروز» بازی می‌کند. آخرین فیلمی که از علیرضا امینی اکران شد فیلم «دلتا ایکس» بود که در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمد. او طی این سال‌ها دو فیلم «رقص دلفین‌‌‌ها» و «راند چهارم» را هم جلوی دوربین برد که اولی وضعیت نا‌‌‌معلومی دارد و دومی هم در نوبت اکران است. او قصد دارد به زودی تازه‌ترین اثر سینمایی‌‌‌اش با نام «کشتی کروز» را جلوی دوربین ببرد. این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر است و تا الان حضور پریناز ایزدیار در آن قطعی شده است.

   

نمایشگاه آثار حجمی مجید گوران با عنوان «هارلو» در گالری ایوان برپاست. در این نمایشگاه ۲۲ اثر به نمایش درآمده که با استفاده از فلز ساخته شده‌‌‌‌‌‌اند و چهار مجموعه مختلف از آثار وی را به نمایش می‌‌‌گذارند که هر کدام در مقطع زمانی متفاوتی ساخته شده‌‌‌اند. نمایشگاه آثار حجمی مجید گوران تا ۹ اردیبهشت در گالری ایوان میزبان علاقه‌‌‌مندان است. این گالری در الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌‌‌بست حمید، شماره ۱ قرار دارد.

   

اپلیکیشن «نشان» در ایام برگزاری سی‌‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارائه دسترسی به مکان برگزاری این رویداد، راهنمایی در مورد سالن‌‌‌ها، مکان‌‌‌های رفاهی و مسیریابی آسان‌‌‌تر، تلاش می‌کند از تردد و بهره‌‌‌مندی بازدیدکنندگان از نمایشگاه و خدمات آن حمایت کند. علاوه ‌‌‌بر این اپلیکیشن «اسنپ» نیز با ارائه خدماتی به ناشران مانند جابه‌‌‌جایی کتاب‌‌‌ها از فروشگاه و انبار به محل برگزاری نمایشگاه و بالعکس، ارائه خدمات ویژه به مردم برای ارسال بسته‌‌‌ها و تخفیف‌‌‌های ویژه برای تردد بازدیدکنندگان به مقصد نمایشگاه، تلاش می‌کند به سهولت و اقتصادی بودن تردد بازدیدکنندگان و حمل کتاب‌‌‌ها کمک کند. سی‌‌‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

   

نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی و چاپ دستی الهام قادری با نمایش جلوه‌‌‌هایی از زندگی کُردهای ایران با عنوان «شور زندگی» تا هفتم اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ژینوس به نشانی خیابان دکتر حسین‌‌‌ فاطمی، ابتدای خیابان‌‌‌ ولیعصر، پلاک‌‌‌ ۲۱، طبقه اول برپاست.