دنیای ‌اقتصاد: کنسرت ارکستر «سوژین» به خوانندگی حمیدرضا خجندی (اهورا بند) و سرپرستی محسن میکائیلی و تهیه‌‌‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق، ساعت ۲۱:۳۰ امروز در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. «ساز و آواز»، «سرو خرامان»، «زلف چلیپا»، «دل یک دله کن»، «ساز و آواز حلاج وشان»، «مست مست»، «سلطان منی»، «با من صنما»، «راه خرابات»، «یار علی بابا»، «چرخنده دوار» و «من مست و تو دیوانه» با اشعاری از مولانا، قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا می‌شود.

دنیای ‌اقتصاد: مراسم اهدای جوایز دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا)، روز شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در پردیس سینمایی صبامال برگزار می‌شود. در این مراسم علاوه‌بر معرفی برگزیدگان نشان دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) به یکی از چهره‌‌‌های مهم سینما و هنر اهدا می‌شود. دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) به دبیری مرجان اشرفی‌‌‌زاده در حال برگزاری است.

دنیای ‌اقتصاد: تئاتر موزیکال «دیو و دلبر» نوشته و کار ماهان ‌‌‌حیدری با ترجمه آرش نعیمیان و تهیه‌‌‌کنندگی ماهان ‌‌‌حیدری و النا خلیلی از  ۱۸ خرداد ساعت ۱۸ در تالار وحدت روی صحنه است و پیش‌‌‌فروش بلیت‌‌‌های آن از روز گذشته آغاز شده است. در خلاصه داستان نمایش آمده است: داستان شاهزاده جوانی که در قالب یک هیولا زندانی شده است و تنها عشق واقعی است که می‌تواند این طلسم را نابود کند. حمید حامی، بهزاد عمرانی، آرش نعیمیان، خسرو ‌‌‌پسیانی و... بازیگران این نمایش هستند.

دنیای ‌اقتصاد: نمایش «باغ» به عنوان جدیدترین تجربه کارگردانی حسن معجونی از اول خرداد در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران روی صحنه می‌رود. نمایش «باغ»، روایتی از نمایشنامه‌‌‌ «باغ آلبالو»ی آنتوان چخوف، اثر گروه تئاتر «لیو» به سرپرستی حسن معجونی است. در این اثر نمایشی وحید آقاپور، برنا انصاری، رضا بهبودی، داوود ‌‌‌پژمان‌‌‌فر، مهسا جمشیدی‌‌‌، هدیه حسینی‌‌‌نژاد، مازیار ‌‌‌سیدی، آوا ‌‌‌شریفی، کتایون طلایی، زینب عباسی، هومن ‌‌‌کیایی و فرزانه میدانی به ایفای نقش می‌‌‌پردازند.