بازار داغ کنسرت‌ها  در آخر بهار

مرکز همایش‌‌‌های برج میلاد

حجت اشرف‌‌‌زاده خواننده موسیقی سنتی قرار است فردا دوشنبه بیست و سوم خردادماه، در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ میزبان علاقه‌مندانش باشد. قیمت بلیت‌‌‌های این کنسرت براساس جایگاه و ردیف صندلی‌‌‌ها از صد و بیست‌هزار تومان تا چهارصد و سی‌هزار تومان دسته‌‌‌بندی شده است.  علیرضا پوراستاد خواننده موسیقی سنتی و پاپ که چندی پیش اولین کنسرت رسمی خود را در تهران برگزار کرد هم قرار است روز چهارشنبه بیست و پنجم خردادماه، درسانس‌‌‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن همایش‌‌‌های برج میلاد میزبان طرفدارانش باشد. قیمت بلیت‌‌‌های این کنسرت از صد و شصت‌هزار تومان شروع شده و مبلغ حداکثری آن چهارصد و بیست‌‌هزار تومان است.

سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی تهران

امید حاجیلی خواننده پاپ فردا دوشنبه بیست و سوم خردادماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندانش خواهد بود. قیمت بلیت‌‌‌ این اجرا از صد و هفتاد‌هزار تومان تا چهارصد و بیست و پنج‌هزار تومان متغیر است.

تالار وحدت

ارکستر ملی «نغمه باران» به سرپرستی و رهبری محمدرضا صفوی و خوانندگی علی امیرقاسمی روز چهارشنبه بیست و پنجم خردادماه در سانس ۲۱:۳۰ میزبان علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک و سنتی است. قیمت بلیت‌‌‌های این کنسرت هم بر اساس جایگاه سالن شصت‌هزار تومان و دویست‌هزار تومان خواهد بود.  گروه موسیقی «نهال» به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی نیز روز جمعه بیست و هفتم خردادماه ویژه بانوان روی صحنه می‌رود. مبلغ حداقلی و حداکثری بلیت‌‌‌های این کنسرت از صدهزار تومان تا سیصد و پنجاه‌هزار تومان متغیر است.  ارکستر ملی ایران با عنوان «اصفهان تا فلورانس» به رهبری نیما کشاورز پنج‌شنبه ۲۶ و جمعه ۲۷خردادماه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. مبلغ بلیت این کنسرت  از صدهزار تومان تا دویست و پنجاه‌هزار تومان متغیر است.